Дочірнє підприємство «Автоскладальний завод №1» (Луцьк) автомобільної компанії «Богдан Моторс» в 2019 році реалізує, за попередніми даними, 121 од. автобусів і тролейбусів, що на 3 од. більше, ніж в 2018 році, повідомляє сайт виробника.
«Невелике, але все ж зростання. Рік став для заводу, в тому числі, роком випробувань на вміння вижити і розвиватися в непростий час. І невелика кількість проданої техніки, перш за все, через відсутність підтримки вітчизняного виробника державою, а переможцями тендерів на закупівлю автобусів і тролейбусів часто стають білоруські компанії «МАЗ» і «Белкоммунмаш», – йдеться у повідомленні.
За інформацією корпорації «Богдан», білоруси мають відчутну підтримку від своєї влади і користуються всілякими пільгами при розмитненні техніки в Україні, тому їх ціни стають демпінговими в порівнянні з українськими виробниками.
«Україні потрібно створити діючу схему підтримки своїх підприємств – тоді виграють усі: підприємства всередині країни будуть завантажені і це буде сприяти збільшенню виплат податків і зростання ВВП країни», – зазначають в корпорації.
Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…
14 -16 травня 2024 року в Києві у Міжнародному виставковому центрі пройде 31-а спеціалізована виставка…
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…
Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…
Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…
Квітень показав аномальні тенденції на українському автомобільному ринку. Зокрема, статистичні агентства зафіксували зростання угод з…