Дочірнє підприємство «Автоскладальний завод №1» (Луцьк) автомобільної компанії «Богдан Моторс» в 2019 році реалізує, за попередніми даними, 121 од. автобусів і тролейбусів, що на 3 од. більше, ніж в 2018 році, повідомляє сайт виробника.
«Невелике, але все ж зростання. Рік став для заводу, в тому числі, роком випробувань на вміння вижити і розвиватися в непростий час. І невелика кількість проданої техніки, перш за все, через відсутність підтримки вітчизняного виробника державою, а переможцями тендерів на закупівлю автобусів і тролейбусів часто стають білоруські компанії «МАЗ» і «Белкоммунмаш», – йдеться у повідомленні.
За інформацією корпорації «Богдан», білоруси мають відчутну підтримку від своєї влади і користуються всілякими пільгами при розмитненні техніки в Україні, тому їх ціни стають демпінговими в порівнянні з українськими виробниками.
«Україні потрібно створити діючу схему підтримки своїх підприємств – тоді виграють усі: підприємства всередині країни будуть завантажені і це буде сприяти збільшенню виплат податків і зростання ВВП країни», – зазначають в корпорації.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…