Дочірнє підприємство «Автоскладальний завод №1» (Луцьк) автомобільної компанії «Богдан Моторс» в 2019 році реалізує, за попередніми даними, 121 од. автобусів і тролейбусів, що на 3 од. більше, ніж в 2018 році, повідомляє сайт виробника.
«Невелике, але все ж зростання. Рік став для заводу, в тому числі, роком випробувань на вміння вижити і розвиватися в непростий час. І невелика кількість проданої техніки, перш за все, через відсутність підтримки вітчизняного виробника державою, а переможцями тендерів на закупівлю автобусів і тролейбусів часто стають білоруські компанії «МАЗ» і «Белкоммунмаш», – йдеться у повідомленні.
За інформацією корпорації «Богдан», білоруси мають відчутну підтримку від своєї влади і користуються всілякими пільгами при розмитненні техніки в Україні, тому їх ціни стають демпінговими в порівнянні з українськими виробниками.
«Україні потрібно створити діючу схему підтримки своїх підприємств – тоді виграють усі: підприємства всередині країни будуть завантажені і це буде сприяти збільшенню виплат податків і зростання ВВП країни», – зазначають в корпорації.
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…