Дочірнє підприємство «Автоскладальний завод №1» (Луцьк) автомобільної компанії «Богдан Моторс» в 2019 році реалізує, за попередніми даними, 121 од. автобусів і тролейбусів, що на 3 од. більше, ніж в 2018 році, повідомляє сайт виробника.
«Невелике, але все ж зростання. Рік став для заводу, в тому числі, роком випробувань на вміння вижити і розвиватися в непростий час. І невелика кількість проданої техніки, перш за все, через відсутність підтримки вітчизняного виробника державою, а переможцями тендерів на закупівлю автобусів і тролейбусів часто стають білоруські компанії «МАЗ» і «Белкоммунмаш», – йдеться у повідомленні.
За інформацією корпорації «Богдан», білоруси мають відчутну підтримку від своєї влади і користуються всілякими пільгами при розмитненні техніки в Україні, тому їх ціни стають демпінговими в порівнянні з українськими виробниками.
«Україні потрібно створити діючу схему підтримки своїх підприємств – тоді виграють усі: підприємства всередині країни будуть завантажені і це буде сприяти збільшенню виплат податків і зростання ВВП країни», – зазначають в корпорації.
Багато водіїв, продаючи своє авто, шокуються, дізнавшись, що їхній транспорт не вартий тих грошей, на…
Mitsubishi презентувала новий кросовер, який здатен скласти конкуренцію Toyota RAV4. Це — Mitsubishi Grandis 2026,…
Тиша — це не завжди добре, особливо коли мова йде про безпеку на дорозі. Dodge…
Літні подорожі автомобілем — це завжди захоплююча перспектива. Однак навіть найкращий маршрут та готель не…
Кожен водій хоча б раз стикався з ситуацією, коли автомобіль застрягає на проселочній дорозі. Особливо…
Кондиціонер в автомобілі — це не просто розкіш, а необхідність, особливо в літню спеку. Проте…