Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
Сучасні автомобільні ключі зазнали значних змін за останні роки, і тепер вони пропонують безліч прихованих…
Коли ви купуєте новий автомобіль, одним із важливих моментів, про який багато хто забуває або…
На тлі тенденцій автовиробників, які прагнуть до створення дедалі потужніших моделей із великими двигунами або…
Миття двигуна автомобіля - процес, який вимагає уваги, акуратності та дотримання певних правил. Неправильний підхід…
Ціни на нові автомобілі продовжують зростати, що змушує багатьох автолюбителів звертатися до ринку вживаних автомобілів.…
Автомобільні шини відіграють величезну роль у питанні керування транспортним засобом і забезпечення безпеки руху. У…