Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
Недосвідчені автомобілісти, побачивши піну на стінках і кришці маслозаливної горловини автомобіля, лише здивуються і знизують…
Моторне мастило в автомобілі має дуже низький поріг замерзання, але за сильних морозів можливі ситуації,…
Інноваційні технології в сучасних авто покликані зробити процес експлуатації транспортних засобів комфортнішим і безпечнішим, але…
Електричний пікап Cybertruck від американської компанії Tesla офіційно не продається не тільки в Україні, а…
Лише один неправильний розворот може коштувати українським автомобілістам водійських прав. У Патрульній поліції Київської області…
Спілкування з поліцейським може бути не найприємнішим досвідом для водія, особливо, якщо інспектор дозволяє собі…