Відповідно до внесених змін у Податковий кодекс, збільшено ставку оподаткування доходу від продажу третього та наступних автомобілів. Відповідний закон народні депутати прийняли 16 січня.
Про це повідомляє Ліга.Закон.
Зокрема, також п. 173.2 Податкового кодексу доповнено новим абзацом.
Відповідно до нових змін, дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року третього та наступних об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда або іншого транспортного засобу підлягає оподаткуванню за ставкою 18%.
Спростити процес сплати податків та подачу звітності до держорганів допоможе бот-бухгалтер ReporTax для ФОП. ReporTax показує податкову заборгованість та дозволяє її cплатити.
Раніше при такому продажі (обміну) за рік двох і більше ТЗ необхідно було сплатити 5% від їх оціночної вартості.
Зазначимо, що податок при продажу першого і другого ТЗ залишився, як і раніше – 5%.
Відповідно до прийнятого 16 січня Закону (законопроект № 1210) зміни, що стосуються вищевказаного оподаткування, набудуть чинності з дня, наступного за днем опублікування цього документу.
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…