Categories: Новини

МАЗ представив надважкий 54-тонний самоскид (Фото)

Унікальна новинка отримала індекс МАЗ-6526L2. Автомобіль розрахований на технічно допустиму повну масу 54 тонни – це найважчий самоскид в лінійці Мінського автозаводу і перший самоскид з колісною формулою 8х8.

Конкуренція на ринку важких самоскидів посилюється. Тому МАЗ намагається не просто йти в ногу з часом, а й випереджати його. Мінський автозавод вже розробив чотиривісні самоскиди повною масою 50 тонн – подібні моделі з’явилися у більшості провідних виробників. Новий важкий самоскид МАЗ-6526L2 поки поза конкуренцією – такого немає навіть у КАМАЗа.

МАЗ-6526L2 призначений для перевезення різних будівельних і промислових сипучих вантажів до будівельних об’єктів і місць видобутку піску, глини, каменю і т.д. по технологічних дорогах і по автомобільним дорогам загального призначення при дотриманні вимог щодо допустимих вагових параметрів і правил проїзду при їх перевищенні.

Технічно допустима повна маса автомобіля – 54.000 кг. По осях вона розподіляється наступним чином: на керовані передні – по 10.000 кг; на задні осі – по 17.000 кг. Маса спорядженого автомобіля – 18.800 кг. Таким чином, вантажопідйомність МАЗ-6526L2 становить значні 35.200 кг.

Новий самоскид оснащений двигуном Weichai Power WP12.460E50 (Євро-5), потужність якого – 460 к.с. Максимальний крутний момент – 2110 Н·м. Коробка передач – автоматична 6-ступінчаста Allison 4500.

Самоскид обладнаний П-подібною платформою об’ємом 25 м3 із заднім розвантаженням, з заднім бортом і подовженим козирком для захисту водія в кабіні при перекиданні автомобіля і від падаючого вантажу при проведенні вантажно-розвантажувальних робіт.

Рама автомобіля сходового типу виготовлена ​​з штампованих, штампозварних і литих деталей. Всі деталі рами кріпляться самостопорними болтами. На рамі передбачені передня і задня буксирні вилки під палець діаметром 52 мм.

Передня підвіска на першій і другій осях – ресора, малолистова з сайлентблоками, стабілізаторами поперечної стійкості і гідравлічними амортизаторами телескопічного типу. Задня підвіска – рессорно-балансирна, багатолистова, зі стабілізатором поперечної стійкості на задньому мосту.

Габаритні розміри новий самоскид має такі: довжина – 9600 мм, висота – 4000 мм; ширина – 2550 мм. Колісна база – 2030 + 2970 + 1500 мм. Автомобіль оснащений 500-літровим паливним баком. Розмірність шин – 12.00R24. Максимальна швидкість – 85 км/год.

Recent Posts

Майбутнє за кермом: п’ять неіснуючих автомобільних функцій, які змінять світ

Сучасні автомобілі буквально напхані найрізноманітнішими технологіями, які покликані зробити процес поїздки комфортнішим, простішим і безпечнішим,…

11.01.2025

Кращі вживані седани класу люкс: ТОП-10 п’ятирічних моделей для купівлі прямо зараз

Якщо ви мрієте про купівлю люксового седана, але не можете дозволити собі придбання нової моделі,…

11.01.2025

Чому сьогодні вигідніше купити трирічний гібрид, ніж нове авто

Бензинові та дизельні автомобілі поступово відходять у минуле, поступаючись гібридам і електрокарам. Проте, на українському…

11.01.2025

Коли не варто купувати автомобіль: найгірші періоди для угод у 2025 році

Вигідна купівля автомобіля - це свого роду мистецтво. З огляду на високі ціни на машини…

11.01.2025

Кращі кросовери: ТОП-10 моделей на будь-який бюджет у 2025 році

Сьогодні кросовери домінують на автомобільному ринку, як в Україні, так і в усьому світі. Їх…

11.01.2025

П’ять помилок водіїв, які «вбивають» генератор в автомобілі

Справний генератор вкрай важливий для нормальної роботи автомобіля. Його ремонт або заміна можуть обійтися в…

11.01.2025