Німецький виробник автомобілів, мотоциклів і двигунів BMW оновив свій логотип. Автовиробник вирішив привернути таким чином увагу нової і молодої аудиторії. У компанії вважають, що новий логотип символізує відкритість і ясність.
Нова емблема позбулася чорного обідка. Нове лого з’явилося на шоу-карі Concept i4. “Новий логотип для нової ери”, – йдеться в повідомленні в Instagram компанії.
У BMW відзначили, що останній логотип використовувався з 1997 року і він вже застарів. Новою емблемою сподіваються залучити більше молоді, що живе в “цифровому світі”. Також старший віцепрезидент компанії Йенс Тімер додав, що логотип повинен символізувати відкритість і ясність.
Ситуація, коли у власному автомобілі раптово спрацьовує сигналізація, а відключити її не вдається через несправність…
З 18 травня 2024 року набули чинності зміни до Закону України "Про мобілізаційну підготовку та…
Сучасні технології значно спростили життя автовласників, але водночас відкрили нові можливості для зловмисників. Викрадення автомобілів…
Якщо ви шукаєте швидкий і потужний позашляховик, але хочете вкластися в бюджет до 50 000…
Власники автомобілів, прагнучи захистити свої транспортні засоби від викрадень, знаходять все більш винахідливі способи. Один…
Економічність і надійність старих автомобілів стають важливими факторами під час вибору автомобіля, особливо в умовах…