Німецький виробник автомобілів, мотоциклів і двигунів BMW оновив свій логотип. Автовиробник вирішив привернути таким чином увагу нової і молодої аудиторії. У компанії вважають, що новий логотип символізує відкритість і ясність.
Нова емблема позбулася чорного обідка. Нове лого з’явилося на шоу-карі Concept i4. “Новий логотип для нової ери”, – йдеться в повідомленні в Instagram компанії.
У BMW відзначили, що останній логотип використовувався з 1997 року і він вже застарів. Новою емблемою сподіваються залучити більше молоді, що живе в “цифровому світі”. Також старший віцепрезидент компанії Йенс Тімер додав, що логотип повинен символізувати відкритість і ясність.
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…