Німецький виробник автомобілів, мотоциклів і двигунів BMW оновив свій логотип. Автовиробник вирішив привернути таким чином увагу нової і молодої аудиторії. У компанії вважають, що новий логотип символізує відкритість і ясність.
Нова емблема позбулася чорного обідка. Нове лого з’явилося на шоу-карі Concept i4. “Новий логотип для нової ери”, – йдеться в повідомленні в Instagram компанії.
У BMW відзначили, що останній логотип використовувався з 1997 року і він вже застарів. Новою емблемою сподіваються залучити більше молоді, що живе в “цифровому світі”. Також старший віцепрезидент компанії Йенс Тімер додав, що логотип повинен символізувати відкритість і ясність.
Сучасні автомобілі вражають своїми передовими технологіями, але деякі функції викликають сумніви в їхній довговічності та…
Коли справа доходить до вибору нового автомобіля, безпека стає пріоритетом для більшості водіїв. Експерти SlashGear…
Зимова експлуатація автомобіля і так є складним процесом, а деякі водійські помилки здатні і зовсім…
Недосвідчені автомобілісти, побачивши піну на стінках і кришці маслозаливної горловини автомобіля, лише здивуються і знизують…
Моторне мастило в автомобілі має дуже низький поріг замерзання, але за сильних морозів можливі ситуації,…
Інноваційні технології в сучасних авто покликані зробити процес експлуатації транспортних засобів комфортнішим і безпечнішим, але…