150 штрафних балів, які щороку отримував кожен водій, скасовані ще до початку їхнього застосування.
У статті 27-1 Адмінкодексу поки що присутні наступні слова: «Кожному громадянину, який має право керування транспортним засобом, щороку з початку року (з дня отримання права керування транспортним засобом) і до кінця року нараховується 150 балів», пише AUTO.RIA.com.
Ці бали призначені для «сплати» штрафів, оформлених системами автофіксації порушень ПДР. Тобто, спочатку з віртуального рахунку водія-порушника списуються бали, а лише після їх закінчення оплачувати заочні постанови треба грошима. Їх мало б вистачити на три порушення. Так було зроблено для того, щоб водії встигнули звикнути до дорожніх фоторадарів, а на початках систему можна було налаштувати, не стягуючи грошей з водіїв, якщо автоматика десь схибить.
Не можна використовувати бали для погашення штрафів, оформлених поліцією, а лише тих, що прийшли у так званих «листах щастя», всередині яких постанови про порушення, зафіксовані дорожніми камерами. Тож на практиці жоден український водій так і не зміг скористатись «тренувальними штрафами», бо досі системи автофіксації не працювали.
І вже навряд чи встигне, оскільки Верховна Рада сьогодні прийняла закон (проєкт №2809), яким передбачено скасування «тренувальних» штрафних балів, тобто залишається єдиний варіант: сплата штрафу, за постановою, яку оформила автоматика, лише грошима.
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…