Новини

Audi відмовилася від самої прогресивної функції в A8

Керівник відділу технічного розвитку Audi Ханс-Йоахім Ротенпілер підтвердив, що функція Traffic Jam Pilot не з’явиться в оновленій версії A8, запланованій на наступний рік.

Коли в 2017 році на автосалоні у Франкфурті дебютував розкішний седан Audi A8 останнього покоління, керівники компанії швидко представили найбільш просунуту функцію Traffic Jam Pilot. Ця автономна система водіння 3-го рівня вважалася технологічним проривом, оскільки при включеній системі водії могли б відвести погляд від дороги при певних обставинах.

Як повідомляється, попри незліченні години витраченого часу і грошей, Audi в кінцевому підсумку вирішила відмовитися від планів надати A8 автономію рівня 3. Причина не має нічого спільного з пандемією коронавірусу, яка змушує автовиробників «затягувати паски», а швидше через затримки, які не дадуть Audi достатньо часу, щоб привести систему у відповідність з автомобілем.

Автономне водіння 3-го рівня — це важливий крок до самостійного водіння, і Audi сподівалася, що оновлений A8 стане першим серійним автомобілем, який буде оснащений цією функцією для приватних клієнтів. В даний час інші розкішні автомобілі пропонують автономію 2-го рівня, який як і раніше вимагає водійського контролю, але надає допомогу при виявленні небезпеки. Рішення Audi може бути невдалим, тому що тепер компанія може відстати від своїх двох основних вітчизняних конкурентів: Mercedes-Benz S-Class наступного покоління, вихід якого запланований на кінець цього року, і повністю електричний кросовер BMW iNext.

За словами Ротенпілера, «не існує законодавчої бази для автоматизованого водіння 3-го рівня, і неможливо використовувати такі функції в будь-якій точці світу в серійному автомобілі». Не дивно, що юристи Audi стурбовані системою рівня 3, оскільки клієнти можуть не знати, як правильно її використовувати. Досить поглянути на численні проблеми і судові процеси Tesla, що стосуються автопілота. Юридична команда вказала на той факт, що якби сталася аварія під час автономного руху, Audi все одно буде нести відповідальність, навіть якщо тестування підтвердить безпеку системи Traffic Jam Pilot на 99,9%.

«Ейфорія в автомобільній промисловості навколо рівня 3 значно зменшилася», – підсумував Ротенпілер.

Recent Posts

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025