Categories: Новини

Власники Jeep і RAM подали в суд на автовиробника

Сумнозвісне «смертельне коливання» було давньою проблемою для власників Jeep, попри заяви автовиробника, що вона була вирішена.

І тепер з’явилася ще одна проблема, з якою доведеться зіткнутися Jeep і RAM. Згідно з груповим позовом, який був поданий раніше на цьому тижні групою власників, які стверджують, що автовиробникові відомо про ситуацію, коли механізм відключення електронного стабілізатора поперечної стійкості може відмовити, що може поставити під загрозу водіїв та інших учасників руху.

Проблема зачіпає такі автомобілі:

  • 2007-2017 Jeep Wrangler Rubicon (JK)
  • 2007-2017 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon (JKU)
  • 2018-2020 Jeep Wrangler Rubicon (JL)
  • 2018-2020 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon (JLU)
  • 2020 Jeep Gladiator Rubicon
  • 2005-2010 Dodge Ram 2500 Power Wagon
  • 2011-2020 Ram 2500 Power Wagon

Стабілізатор є частиною підвіски, яка допомагає утримувати автомобіль на поворотах. Проте, він менш корисний для бездоріжжя, і власники можуть тимчасово відключити його при русі по трасі. «Шарнірне з’єднання дозволяє автомобілю утримувати всі чотири колеса в контакті з землею на пересіченій місцевості, що, у свою чергу, забезпечує кращу стійкість і зчеплення». Його відключення дозволяє підвісці працювати незалежно. Згідно з позовною заявою, в цих автомобілях на приладовій панелі встановлений електронний вимикач стабілізації поперечної стійкості, і, як стверджують власники, він несправний.

У позові йдеться, що електронна плата для роз’єднання поперечної стійкості знаходиться в корпусі з ущільнювачами, а вони, в свою чергу, схильні до зносу, оскільки розташовані в зоні, яка може намокнути або припасти пилом. Відмова монтажної плати відбувається, коли рідина або бруд порушують ущільнення корпусу, що призводить до від’єднання або неправильної роботи стабілізаційної штанги. У деяких випадках при відключенні електронної стабілізаційної штанги відбувається збій в роботі всієї системи, і вона не відновлюється, змушуючи водіїв рухатися на трасах і автомагістралях без кочення.

Позивачі також стверджують, що FCA знає про дефект, але не вжив жодних дій для його усунення. У позові стверджується, що автовиробник повинен запустити відкличну кампанію для ремонту несправних модулів управління стабілізатором поперечної стійкості або викупу несправних автомобілів.

Recent Posts

Найнадійніші японські гібриди: ТОП-10 моделей 2024 року

В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…

22.11.2024

Як довго можна зберігати бензин у каністрі: водіям важливо знати

Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…

22.11.2024

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024

Як очистити каталізатор автомобіля: два перевірені методи

Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…

22.11.2024