Експерти порталу Сar and driver склали рейтинг моторів, які рідко проїжджають 100 тис. км пробігу без ремонту.
Ще в 2008 роки баварська марка BMW почала оснащувати свої автомобілі двигуном серії N63B44. Цей мотор став наймасовішим агрегатом від німецьких інженерів серед бітурбованих V-подібних моторів. Однак він виявився невдалим. При великих температурних режимах він міг вийти з ладу після 40 тис. км пробігу.
Двигун 1,4 TSI випускався в період з 2005 по 2015 роки. Ці мотори ставилися на автомобілі концерну Volkswaqen Group, а саме на Volkswagen Jetta, Golf, Passat, Polo, Tiquan, Skoda Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti, Seat Altea, Ibiza, Leon і деякі Audi. Ланцюги ГРМ в ньому треба було міняти при пробігу від 50-100 тис. км. Крім того, часто вони відрізнялися підвищеним споживанням оливи і доставляли проблеми своїм власникам. Однак дані мотори зазнали значного доопрацювання вже в 2012 році.
Двигуни лінійки Ford EcoBoost представили громадськості в 2010 році. У них було кілька варіантів об’єму — починаючи від 1,0 л. Але він не виправдав себе як надійний мотор. Постійно доводилося вставати на ремонт, не подолавши позначку в 100 тис. км пробігу. А в несправності наступного агрегату знову винні фахівці BMW, які брали безпосередню участь у його створенні — це сімейство Prince. У цих двигунів об’ємом від 1,4 до 1,6 літрів теж були недоліки в конструкції, які надалі дозволили назвати їх невдалими. У них був високий рівень споживання оливи, а також швидко виходив з ладу ГРМ.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…