Сучасні силові установки вражають своїми характеристиками — високі показники потужності та крутного моменту досягаються при невеликих обсягах і порівняно низькій витраті палива. Однак у багатьох сучасних моторів є схильність до перегріву.
Як відзначають фахівці, більшість сучасних моторів працюють в температурному діапазоні від 115 до 130 градусів за Цельсієм, тоді як старі агрегати могли нагріватися до 75-105 градусів. Це дозволяє підвищити ефективність нових двигунів. Крім того, за рахунок нагромадження з компонентів системи кондиціонування до радіатора надходить менше повітря. Також заважає пух і бруд, які забивають теплообмінник. Не варто забувати про те, що радіатори нині тонкі і легкі, не здатні утримувати температуру в необхідному безпечному діапазоні в разі забруднення, а ємність системи охолодження часом недостатня.
Також на температуру впливають турбіни, які швидко збільшують температуру в підкапотному просторі. Вносить свій внесок і каталітичний нейтралізатор — його встановлюють якомога ближче до двигуна для максимально швидкого прогрівання. Але після прогріву він робить прямий вплив на перегрів силової установки. Експерти також зараховують до факторів, що сприяють перегріву сучасного мотора, автоматичну трансмісію. Одна зі специфічних особливостей, яка вкупі з наведеними вище причинами може посприяти ремонту двигуна з «теплового удару», – це самі показники температури. Річ у тім, що стрілочні, а іноді і цифрові прилади, що показують температуру охолоджуючої рідини, транслюють не реальні значення, а умовно нормальні показання при широкому діапазоні температур.
Тому фахівці радять регулярно промивати радіатор автомобіля, міняти антифриз і менше часу проводити в пробках, коли відсутнє природне повітряне охолодження двигуна. Іноді зустрічаються рекомендації встановлювати низькотемпературні термостати, якщо такі є, а також цифровий прилад, який показує реальну температуру охолоджуючої рідини.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…