Французький виробник нарешті підняв завісу я e-Jumpy, повністю електричної версії відомого фургона.
В листопаді минулого року Citroën показав перші зображення повністю електричної версії Jumpy і озвучив деякі специфікації. Вчора бренд офіційно представив електричний Jumpy, який, як повідомляє видання, отримав ім’я e-Jumpy.
За великим рахунком у e-Jumpy мало сюрпризів. Це ніяк не відбилося на основних якостях автомобіля, але технічно пов’язано з представленим раніше Opel Vivaro-e. Як і його брат Opel, e-Jumpy у всіх комплектаціях має електричний двигун потужністю 136 к.с. і 260 Нм, відомий по електрокарах Opel Corsa-e і Peugeot e-208. Його максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 130 км/г.
E-Jumpy постачається на ринок з батареями на 50 і 75 кВт-год. Найбільш слабкий з акумуляторів призначений для e-Jumpy довжиною XS (4,6 метра), M (4,95 метра) і XL (5,3 метра). Незалежно від довжини фургон з таким акумуляторним блоком зможе проїхати 230 км на одній зарядці і зарядиться до 80% за 30 хвилин за допомогою зарядного пристрою постійного струму потужністю 100 кВт. Варіант потужністю 75 кВт-год зарезервований для e-Jumpy розмірами M і XL. Ці версії мають запас ходу на 330 км, і їм буде потрібно близько 15 хвилин до 80-процентного заряду батареї.
Оскільки акумуляторна батарея розташована внизу, обсяг завантаження в порівнянні з вже відомим Jumpy з дизельним двигуном не змінився. Корисне навантаження становить 1275 кг, але це ще не все. Практичні фургони мають буксировочну здатність 1000 кг, що означає, що вони все ще можуть використовувати пристойний причіп. Як Jumpy, e-Jumpy має об’єм вантажного простору 4,6 кубічних метрів. Цей обсяг можна збільшити до 5,1; 5,8; 6,6 куб. м в залежності від обраної модифікації кузова, вибравши опціональний пакет Moduwork (складне пасажирське сидіння). Це дозволить завантажити матеріали довжиною 3,32 метра (XL).
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…