Седан середнього розміру BMW 5-Series отримує оновлення в середині циклу і офіційно дебютує 27 травня в Кореї разом з 6-Series Gran Turismo.
Судячи з тизера, опублікованого в Instagram корейським підрозділом BMW, оновлення в середині життєвого циклу BMW 5-Series збереже дивно «занижений» стиль, і особливо решітку радіатора. Попри те, що нові повітрозабірники не такі екстремальні, як в оновленій 7-Series, вони трохи більші.
Крім того, BMW Korea випустила в Instagram дуже доброзичливий тизер-ролик, який демонструє швидкий розвиток кожного покоління 5-Series, перш ніж ненадовго промайне силует G30 LCI. Нинішня 5-Series ознаменувала собою повернення форми моделі, з більш спортивною керованістю і чистішим дизайном, ніж автомобіль, який вона замінила. Фейсліфтинг, швидше за все, не зламає тенденцію, хоча не варто дивуватися появі додаткової потужності.
Базова 530i, ймовірно, отримає приріст потужності від свого 2,0-літрового рядного чотирициліндрового турбомотора, з 248 к.с. і 350 Нм до 255 к.с. і 400 Нм. 3,0-літрова рядна «турбошістка» 540i, ймовірно, поступиться останній версії цього двигуна, встановленій під капотом BMW M340i 2019 року, де він розвиває 382 к.с. і 500 Нм крутного моменту.
Нинішній BMW 5-Series (під кодовою назвою G30) продається в США з 2017 модельного року, а через рік з’явився незвичайний хетчбек 6-Series Gran Turismo. У минулому році BMW оголосила, що 6-Series Gran Turismo не повернуться в лінійку компанії США в 2020 році, хоча він як і раніше пропонуватиметься на інших ринках.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…