Німецький автовиробник може почати реалізовувати своє сімейство електрокарів ID безпосередньо з заводу, минаючи дилерську мережу.
Як повідомляє прес-служба німецької марки, нова модель продажів і післяпродажного обслуговування, яка почне діяти разом зі стартом продажів п’ятидверного електромобіля ID.3 цього літа, збереже бізнес дилерам Volkswagen, але принципово змінить його вигляд. Так, компанія має намір перейти на прямі продажі своїх автомобілів, минаючи дилерську мережу. Причому спочатку така концепція буде впроваджена при реалізації перспективного сімейства Volkswagen ID, але пізніше пошириться на всі моделі.
Підбір електрокара, фінансових послуг, страхового пакета здійснюватиметься тільки онлайн через новий IT-сервіс «Thunder». На його базі також здійснюється збір даних клієнтів для післяпродажного обслуговування.
У такій схемі продажів дилерам відводиться роль агентів, які будуть працювати з клієнтами, демонструвати автомобілі і розповідати про опції. Прибуток шоу-румів цілком складається з виплат від Volkswagen за кожну продану машину, закріплену за місцем знаходження за даним шоу-румом, орендних виплат Volkswagen і заробітку від післяпродажного сервісу.
Відзначимо, що за аналогічним принципом працює і Tesla. У нову угоду з Volkswagen AG вже вступили всі дилери марки в Німеччині.
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…