Німецький автовиробник може почати реалізовувати своє сімейство електрокарів ID безпосередньо з заводу, минаючи дилерську мережу.
Як повідомляє прес-служба німецької марки, нова модель продажів і післяпродажного обслуговування, яка почне діяти разом зі стартом продажів п’ятидверного електромобіля ID.3 цього літа, збереже бізнес дилерам Volkswagen, але принципово змінить його вигляд. Так, компанія має намір перейти на прямі продажі своїх автомобілів, минаючи дилерську мережу. Причому спочатку така концепція буде впроваджена при реалізації перспективного сімейства Volkswagen ID, але пізніше пошириться на всі моделі.
Підбір електрокара, фінансових послуг, страхового пакета здійснюватиметься тільки онлайн через новий IT-сервіс «Thunder». На його базі також здійснюється збір даних клієнтів для післяпродажного обслуговування.
У такій схемі продажів дилерам відводиться роль агентів, які будуть працювати з клієнтами, демонструвати автомобілі і розповідати про опції. Прибуток шоу-румів цілком складається з виплат від Volkswagen за кожну продану машину, закріплену за місцем знаходження за даним шоу-румом, орендних виплат Volkswagen і заробітку від післяпродажного сервісу.
Відзначимо, що за аналогічним принципом працює і Tesla. У нову угоду з Volkswagen AG вже вступили всі дилери марки в Німеччині.
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…