На даний момент вплив цього фактора не відображається на стелах українських АЗС, пояснив сайту “Сьогодні” директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
“При стабільному курсі гривні, який ми спостерігаємо більше місяця, і достатній пропозиції палива на ринку, зовнішні котирування є єдиним фактором, що впливає на рівень цін. Але в Україні цей вплив поки не відчувається, тому що у трейдерів є значний” запас міцності “. Причина – потенціал здешевлення нафтопродуктів, коли ціни на нафту були нижче на 10 доларів за барель і більше (близько 20 дол./бар. – ред.), не був вибраний приблизно на 2 грн/л”, – розповів Сергій Куюн.
Заступник директора Науково-технічного центру “Психея” Геннадій Рябцев додав, що економічні підстави для подорожчання бензину і дизпалива були б можливі, якби ціна на них зараз була б на 2 грн/л менше.
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…