За повідомленнями видання Reuter, більшість сервісів по оренді автомобілів почали повально скасовувати раніше зроблені замовлення на машини і не планують покупку нових.
Як приклад американське видання наводить марку Hyundai, у якої в порівнянні з травнем 2019 року постачання машин в автопарки США за минулий місяць впали майже на 80%, тоді як роздрібні продажі навіть трохи зросли — на 5%. Експерти вважають, що колапс на ринку сервісів по прокату машин може посприяти падінню американського авторинку на 12%. При цьому ситуація ускладнюється тим, що корпоративні поїздки можуть відновлюватися набагато довше звичайного транспортного сполучення, а саме цей сегмент був ядром бізнесу орендних компаній в США.
В даний час керівництво Hertz веде переговори з автовиробниками про скасування близько 90% своїх замовлень. Крім того, Avis заявила, що вона буде скасовувати 80% нових замовлень в США до кінця року.
«Принаймні 80% нових покупок скасовано після COVID-19», – прокоментував ситуацію аналітик Jefferies Хамза Мазарі, додавши, що за його оцінкою, не варто чекати відновлення ринку корпоративних поїздок в найближчі 2 роки.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…