За повідомленнями видання Reuter, більшість сервісів по оренді автомобілів почали повально скасовувати раніше зроблені замовлення на машини і не планують покупку нових.
Як приклад американське видання наводить марку Hyundai, у якої в порівнянні з травнем 2019 року постачання машин в автопарки США за минулий місяць впали майже на 80%, тоді як роздрібні продажі навіть трохи зросли — на 5%. Експерти вважають, що колапс на ринку сервісів по прокату машин може посприяти падінню американського авторинку на 12%. При цьому ситуація ускладнюється тим, що корпоративні поїздки можуть відновлюватися набагато довше звичайного транспортного сполучення, а саме цей сегмент був ядром бізнесу орендних компаній в США.
В даний час керівництво Hertz веде переговори з автовиробниками про скасування близько 90% своїх замовлень. Крім того, Avis заявила, що вона буде скасовувати 80% нових замовлень в США до кінця року.
«Принаймні 80% нових покупок скасовано після COVID-19», – прокоментував ситуацію аналітик Jefferies Хамза Мазарі, додавши, що за його оцінкою, не варто чекати відновлення ринку корпоративних поїздок в найближчі 2 роки.
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…