Categories: Новини

Електромобілі зможуть накопичувати електроенергію

Нова технологія може знизити потребу в додаткових електростанціях.

Виробники говорили про передачу енергії від автомобіля до мережі (V2G) з незапам’ятних часів електромобілів, але в ті часи це звучало як химерна ідея. Тепер це не так, і здається ймовірним, що V2G стане стандартною функцією на планеті EV в найближчі кілька років.

На початку червня Western Power Distribution (люди, які надавали пробну зарядку Electric Nation в 2018 році) приступили до другого етапу розробки свого дітища – випробування V2G в центральних районах, на південному заході і в Південному Уельсі. WPD співпрацює з CrowdCharge, постачаючи спеціально розроблені побутові зарядні пристрої V2G вартістю 5500 фунтів стерлінгів безкоштовно для 100 користувачів Nissan Leaf в трьох регіонах.

Стверджується, що Electric Nation відрізняється від інших проектів V2G головним чином тому, що в ньому беруть участь п’ять різних енергетичних компаній, що має означати, що результати тісно пов’язані з реаліями.

Використання систем, які компенсують пікові потреби в енергії за рахунок накопичення надлишкової непікової електроенергії, завжди було на порядку денному будь-яких дискусій про стійку енергетику. Принцип V2G не в тому, щоб використовувати заряд батареї EV. Оскільки для зарядки акумулятора може знадобитися всього кілька годин на домашньому зарядному пристрої потужністю 7 кВт, навіть якщо автомобіль може бути підключений набагато довше протягом ночі, це залишає достатньо часу для використання ємності акумулятора в інших цілях.

V2G може використовувати «запасну» ємність акумулятора EV для буферизації непікової енергії, а потім використовувати її для задоволення високих вимог в піковий час. Щоб використовувати аналогію з банками, це схоже на внесення та зняття енергії, коли електромобіль не використовується. V2G – це крок за межі інтелектуальної зарядки в управлінні навантаженням на локальні розподільні мережі, який також допоможе підтримувати національну мережу.

Автомобілі підключаються через контролер та інвертор для перетворення постійного струму від акумулятора в синхронізований змінний струм, який подається назад в мережу. Коли автомобіль заряджається, відбувається зворотне. Програмні алгоритми дозволяють точно оцінити використання драйвера в порівнянні з використанням сітки. Наприклад, водії можуть вводити свої вимоги через додаток, а штучний інтелект встановлює баланс між вимогами водія і енергосистеми до батареї.

Власники Nissan були запрошені приєднатися до випробування Electric Nation V2G, оскільки Leaf підтримує стандарт підключення Chademo, який сумісний з сучасною технологією V2G.

Recent Posts

Сім спортивних автомобілів із найкращою керованістю в історії

Спортивні автомобілі цінуються не тільки за їхню швидкість, динаміку і потужність, а й за здатність…

27.11.2024

Гроші на повітря: типові помилки водіїв, що підвищують витрату палива в автомобілі

Сьогодні ціни на пальне в Україні високі як ніколи, що змушує водіїв частіше замислюватися про…

27.11.2024

Німці визначили найнадійніші вживані автомобілі віком від 2 до 13 років: список

Під час купівлі вживаного автомобіля завжди на перше місце виходить такий параметр, як надійність, особливо,…

27.11.2024

Як підготувати машину до зими: просто змінити шини недостатньо

Зима на носі й українським автомобілістам слід бути готовим до найсуворіших її проявів, щоб вони…

27.11.2024

Трюк із монеткою допомагає викрадати машини: нова загроза для українських автомобілістів

З початку війни в Україні різко підскочила статистика автовикрадень. Зловмисники використовують найвитонченіші методи викрадення транспортних…

27.11.2024

Патрульний розкрив водіям легкий спосіб уникнути лобового зіткнення

В Україні щороку тисячі людей травмуються або гинуть внаслідок одного з найстрашніших видів ДТП -…

27.11.2024