Ще один привабливий корейський седан прагне домінувати на американському авторинку.
Седан середнього розміру Kia K5 2021 модельного року, раніше іменований Optima, прибув в США з більшою потужністю, набагато сміливішим дизайном і доступністю повного приводу, щоб змагатися там з Toyota Camry і Honda Accord. Пересуваючись на новій платформі N3 спортивного Stinger, K5 є дійсно привабливим седаном.
За стилем K5 мало чим відрізняється від Optima, яку він замінює. Мова кутового дизайну підкреслюється «тигровим носом» KIA і динамічним профілем, який значно відрізняється від поточної моделі Optima. Переглянуті світлодіодні ДГЗ спереду і світлодіодні «штрихи» ззаду надають K5 відмітний вигляд, який вигідно підкреслюють колеса розміром від 16 до 19 дюймів. Попри те, що K5 нижча, ніж Optima 2020 року, нова платформа N3 гарантує, що K5 буде довшою і ширшою від попередниці. KIA стверджує, що підвіска розрахована на спортивну керованість.
Інтер’єр нового K5 виглядає так само спортивно, як і його зовнішній вигляд, почасти завдяки керму з плоским дном на версіях GT-Line і GT. Цю енергійну атмосферу новій кабіні вносить великий, традиційний селектор передач, який, за словами KIA, був натхненний засобами управління літаком, а екран інформаційно-розважальної системи, орієнтований на водія, акуратно вписується в приладову панель.
Більш «смілива» K5 – має надійти в продаж цього літа, а її високопродуктивний варіант GT – восени. Kia ще не оголосила ціни на свій розумний седан середнього розміру, але завдяки AWD, більшої потужності і більшій кількості технологій її більш авторитетним японським конкурентам доведеться несолодко.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…