Адитивні технології все ширше використовуються в автопромі. Porsche повідомила, що за допомогою 3D-друку випускає полегшені поршні для двигуна флагманського спорткара 911 GT2 RS.
3D-друк дозволяє виготовляти поршні з топологічно оптимізованою конструкцією (тобто посиленою в зоні навантажень і полегшеною там, де навантажень менше). В результаті деталі виходять на 10% легшими, ніж аналогічні серійні ковані. Вони також отримали вбудований і закритий канал охолодження в голівці поршня, який не може бути виготовлений звичайними способами.
«Завдяки новим, легшим поршням ми можемо збільшити частоту обертання колінчастого вала двигуна, знизити температурне навантаження на поршні і оптимізувати згоряння. Це дозволяє отримати на 30 к.с. більше потужності від самого початку 700-сильного бітурбодвигуна і водночас підвищити ефективність», – коментує Френк Ікінгер (Frank Ickinger) з відділу розробки передових двигунів Porsche.
Існує ряд різних технологій для 3D-друку. Всі вони засновані на тому принципі, що компоненти «друкуються» шар за шаром без необхідності попередньо виготовляти спеціальний інструмент або форму. Тому може бути реалізована практично будь-яка геометрична форма. 3D-принтер здатний отримувати дані про конструкції безпосередньо з комп’ютера. Таким чином, адитивні процеси ідеально підходять для виробництва конструкцій, які були спроектовані і оптимізовані за допомогою штучного інтелекту (ШІ).
Проект по випуску поршнів на 3D-принтері був ініційований Porsche спільно з виробниками компонентів Mahle і Trumpf. Якість і робочі характеристики компонентів підтверджені з використанням вимірювальної технології Zeiss.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…