Рівно місяць тому, 17 червня, Toyota запустила в Японії продаж Harrier нового покоління. Компанія планувала продавати по 3100 машин в місяць, проте вже до поточного моменту вона зібрала 45000 замовлень. Таким чином, черга розтяглася майже на 15 місяців.
У четвертому поколінні Harrier перейшов на платформу TNGA (GA-K). Зросла жорсткість кузова, що дозволило підвищити і керованість, і комфорт.
Довжина автомобіля складає 4740 мм, ширина – 1855 мм, висота – 1660 мм. Тобто щодо попередника машина стала на 15 мм довшою, на 20 мм — ширшою і на 30 мм — нижчою.
Harrier з 2,0-літровим «атмосферником» M20A-FKS (171 к.с. і 207 Нм) і переднім приводом коштує від 2990000 ієн. Доплата за повний привід складає 200 000 ієн.
Гібридний кросовер з 2,5-літровим двигуном A25A-FXS (178 к.с. і 221 Нм) обійдеться мінімум в 3580000 ієн за версію з ведучим «передком» і в 3800000 ієн – за автомобіль з електричним повним приводом (задні колеса буде обертати тільки електромотор).
Найдорожчий «Тхір» оцінюється в 5040000 ієн. Це такий же гібрид в комплектації Z Leather Package.
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…
Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…