Daihatsu Copen виробник позиціює як спортивний кей-кар. Довжина автомобіля складає всього 3395 мм, а під капотом встановлений трициліндровий моторчик об’ємом 660 «кубиків», що розвиває 64 к.с. Цю «блоху» японська компанія Liberty Walk замаскував в стилі крупнішого і грізнішого земляка – Nissan GT-R.
Liberty Walk багато років випускає тюнінг для Copen. Раніше компанія вже представляла комплекти в стилі «Годзілли».
Передня частина комплекту включає решітку радіатора в дусі Nissan GT-R, а також повітрозабірники і горизонтальні світлодіодні денні ходові вогні. Стандартні фари Copen напрочуд непогано поєднуються з незграбною формою решітки радіатора. Гострий передній сплітер забезпечує Daihatsu дорожній просвіт, якого можна очікувати від справжнього суперкара.
Для задньої частини розробили величезне антикрило, дифузор в стилі GT-R і чотири патрубки випускної системи (на один більше, ніж загальна кількість циліндрів в двигуні).
Боді-кіт коштує 423 500 ієн.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…