Нові автомобілі — це в основному комп’ютери. Все, від двигуна до інформаційно-розважальної системи, працює завдяки нулям і одиницям, і багато які з цих технологій вимагають введення даних від водія.
Фахівці JD Power провели чергове дослідження, яке показує, які сучасні системи автовласники люблять, а які ненавидять.
«Нові технології, як і раніше, є основним фактором при прийнятті рішення про покупку автомобіля. Проте, для автовиробників вкрай важливо пропонувати функції, які власники вважають інтуїтивно зрозумілими і надійними. Призначений для користувача досвід відіграє важливу роль в тому, чи буде власник використовувати технологію на регулярній основі або відмовиться від неї і відчує, що даремно витратив свої гроші», – каже Крістін Колоджей з JD Power, виконавчий директор з досліджень взаємодії з водієм і людино-машинного інтерфейсу.
Дослідження JD Power 2020 US Tech Experience Index (TXI) показало, що власники Volvo найбільше задоволені технологіями, вбудованими в їх автомобілі, за ними слідують BMW і Cadillac – бренди, які JD Power класифікує як преміальні. Найвищий рейтинг серед масових марок у Hyundai, за ним слідують Subaru і Kia.
Бренд з найнижчим рейтингом в дослідженні TXI Study – німецький Mini, за ним йде Porsche.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…