Нові автомобілі — це в основному комп’ютери. Все, від двигуна до інформаційно-розважальної системи, працює завдяки нулям і одиницям, і багато які з цих технологій вимагають введення даних від водія.
Фахівці JD Power провели чергове дослідження, яке показує, які сучасні системи автовласники люблять, а які ненавидять.
«Нові технології, як і раніше, є основним фактором при прийнятті рішення про покупку автомобіля. Проте, для автовиробників вкрай важливо пропонувати функції, які власники вважають інтуїтивно зрозумілими і надійними. Призначений для користувача досвід відіграє важливу роль в тому, чи буде власник використовувати технологію на регулярній основі або відмовиться від неї і відчує, що даремно витратив свої гроші», – каже Крістін Колоджей з JD Power, виконавчий директор з досліджень взаємодії з водієм і людино-машинного інтерфейсу.
Дослідження JD Power 2020 US Tech Experience Index (TXI) показало, що власники Volvo найбільше задоволені технологіями, вбудованими в їх автомобілі, за ними слідують BMW і Cadillac – бренди, які JD Power класифікує як преміальні. Найвищий рейтинг серед масових марок у Hyundai, за ним слідують Subaru і Kia.
Бренд з найнижчим рейтингом в дослідженні TXI Study – німецький Mini, за ним йде Porsche.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…