Позитивні моменти від таких аксесуарів очевидні, але є і підводні камені.
Зазвичай, підкрилки на автомобілі встановлюють ще на заводі, в деяких випадках це доводиться робити самому автовласникові. Користь від них очевидна — вони захищають кузов від каменів і піску, а також покращують акустичний комфорт в машині — адже сміття барабанить по пластику, а не по металу.
Однак, на думку фахівців, знімати підкрилки все ж варто. Справа в тому, що в процесі експлуатації автомобіля між ними і кузовом забивається дрібний пил і бруд, який може стати причиною серйозних неприємностей. Наприклад, під час дощу на невеликій швидкості вода з лобового скла разом зі сміттям потрапляє в короб повітропритоку, звідки повинна надаватися за передніми підкрилками. Але з часом всі отвори забиваються листям, і воно починає гнити, а разом з ним починається і корозія.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…