Виявилося, що за шкідливими викидами моделі PHEV близькі до показників стандартних моделей.
Тести в реальних умовах показали, що гібриди (PHEV) не такі нешкідливі для навколишнього середовища, як заявляють їх виробники. Всі результати тестів відрізняються від офіційних,та майже в 3 рази їх перевищують.
З’ясувалося, що цей тип транспорту виділяє 117 грамів CO2 на кілометр, що в 2,5 рази більше показників, зазначених виробниками, а саме – 44 грами на кілометр. Це пов’язано з тим, що гібридні автомобілі дуже часто активують свої двигуни внутрішнього згоряння, навіть коли вони працюють з нульовим рівнем викидів.
Дослідження показує, що автомобілі зі змішаним приводом ближче до моделей з двигунами внутрішнього згоряння, ніж до електромобілів. Гібриди за весь термін служби викидають в атмосферу близько 28 тонн СО2, бензинові двигуни – 39 тонн, а дизелі – 41 тонну.
За словами автомобільного експерта Майка Хауса, такі рівні шкідливих викидів виробників гібридів пов’язані з тим, що вони вимірюються застарілими методами випробувань, які більше не використовуються.
«Однак слід зазначити, що навіть з реальними цифрами в такому дослідженні, гібриди викидають в атмосферу на 30% менше CO2, ніж дизельні автомобілі», – сказав Хаус.
Якщо вам подобається кросовер Ford Escape, але з якоїсь причини ви не можете собі його…
З приходом зими автомобілі потребують особливої уваги, щоб забезпечити безпеку і комфорт в експлуатації. Навіть…
Сьогодні кросовери на піку популярності, проте нерідко велика вага та потужний мотор у таких автомобілях…
Ринок уживаних автомобілів приваблює доступними цінами і різноманітністю моделей, проте є категорії машин, купівлю яких…
Автомобільний бренд - це не тільки дизайн і продуктивність, а й надійність, яка часто стає…
Якщо ви вирішили встановити захисний чохол на рульове колесо, то ця процедура може перетворитися для…