Виявилося, що за шкідливими викидами моделі PHEV близькі до показників стандартних моделей.
Тести в реальних умовах показали, що гібриди (PHEV) не такі нешкідливі для навколишнього середовища, як заявляють їх виробники. Всі результати тестів відрізняються від офіційних,та майже в 3 рази їх перевищують.
З’ясувалося, що цей тип транспорту виділяє 117 грамів CO2 на кілометр, що в 2,5 рази більше показників, зазначених виробниками, а саме – 44 грами на кілометр. Це пов’язано з тим, що гібридні автомобілі дуже часто активують свої двигуни внутрішнього згоряння, навіть коли вони працюють з нульовим рівнем викидів.
Дослідження показує, що автомобілі зі змішаним приводом ближче до моделей з двигунами внутрішнього згоряння, ніж до електромобілів. Гібриди за весь термін служби викидають в атмосферу близько 28 тонн СО2, бензинові двигуни – 39 тонн, а дизелі – 41 тонну.
За словами автомобільного експерта Майка Хауса, такі рівні шкідливих викидів виробників гібридів пов’язані з тим, що вони вимірюються застарілими методами випробувань, які більше не використовуються.
«Однак слід зазначити, що навіть з реальними цифрами в такому дослідженні, гібриди викидають в атмосферу на 30% менше CO2, ніж дизельні автомобілі», – сказав Хаус.
Зростання цін на автомобільне паливо спровокувало в Україні стрибок випадків торгівлі підробленим бензином. Фахівці Інституту…
В Україні, згідно з останніми дослідженнями, менше половини водіїв користуються ременями безпеки. При цьому штраф…
Поява на озброєнні поліції портативних вимірювачів швидкості TrueCam стала справжнім кошмаром для деяких водіїв, які…
З початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну значно зросла кількість викрадень автомобілів. У зв'язку з…
В останні кілька років в Україні стало шалено популярним купувати машини з-за кордону. Зокрема, одним…
В Україні все частіше з'являються спеціальні місця для паркування автомобілів, керованих особами з інвалідністю. На…