Український «позашляховик» лише за 2000 доларів (ВІДЕО)

Новий цікавий зразок автомобілебудування готовий до подолання бездоріжжя.

Житель Тернополя Петро Головатий зібрав унікальний трактор-всюдихід. Майстер працював над машиною три роки. Після – випробування на різних типах доріг і покриттях.

«Поки я його робив, то часто дружина згадувала незлим тихим словом, мовляв, зникаєш постійно в гаражі, одяг брудний, запах неприємний, проміняв сім’ю на трактор, а реально так і було – після роботи я вечеряв і їхав в гараж працювати до 12 ночі, приблизно, і так майже кожен день», – згадує конструктор.

«Для себе я створив план і завдання за основними характеристиками машини, і він був таки досить складним: повний привід, блокування всіх коліс – це для максимальної тяги і прохідності, повне управління (одночасний поворот всіх коліс) – для зменшення радіусу розвороту і повороту, незалежна підвіска всіх коліс – для прохідності і комфорту, гідравлічні дискові гальма всіх коліс – для ефективного гальмування, багато передач вперед і назад – для того, щоб краще використовувати силу мотора і для економії палива, наявність даху і вантажної платформи – для захисту від негоди та для перевезення невеликих вантажів без причепа, наявність навішування для сільськогосподарських знарядь – для використання машини в якості міні-трактора. Решта другорядні характеристики робив з думкою про їх найкраще виконання», – розповів Петро Головатий.

Що ж стосується запчастин – в машині представлений чи не весь вітчизняний і радянський автопром.

В конструкції авто використані запчастини від різної техніки: мотор двотактний від СЗД (в народі – «Інвалідка»), мости від ЛУАЗ (Волинь) – тому що вони мають механізм блокування, піввісь від «Запорожця», колісні маточини і поворотні кулаки від «Таврії», коробка передач від задньопривідного авто ВАЗ, реверс-редуктор від тієї ж СЗД – дає можливість на будь-якій з передніх передач отримати задній хід, так вийшло 20 передач вперед і 20 назад. Підвіска (пружинні стійки, важелі, розтяжки) від «Таврії», кардани від УАЗ, дві рульові рейки від передньопривідного авто ВАЗ, глушники від мотоцикла «Іж Планета», колеса від «Ниви», а інші другорядні деталі або саморобні, або від найрізноманітнішої техніки, яка траплялася під руки.

Крім часу, винахідник витратив на виробництво всюдихода 2 тисячі доларів. Натомість отримав багатоцільове ТЗ для дому та дозвілля.

Recent Posts

Порушує кожен другий: кому з українських водіїв загрожує штраф у 500 гривень

Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…

23.11.2024

Що водієві категорично не можна робити під час дощу або снігу

Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…

23.11.2024

Безпричинна зупинка автомобіля поліцією: юристи пояснили, як діяти

Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…

23.11.2024

Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку

Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…

23.11.2024

Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів

Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…

23.11.2024

Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування

Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…

23.11.2024