Categories: Новини

Автозаводи в Європі скоро почнуть закриватися

За даними Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), в Європі налічується 298 заводів зі складання автомобілів і виробництва двигунів.

З них 142 виробляють легкові автомобілі, 28 легкі комерційні автомобілі, 58 – транспортні засоби великої вантажопідйомності, 58 – автобуси та 71 збирають двигуни, причому деякі підприємства виробляють змішану продукцію.

Найбільше таких підприємств у Німеччині – 42 заводи, у Франції – 31, а у Італії – 23. За межами ЄС у Росії 31 завод, у Великобританії 30 і у Туреччині 17.

За оцінками фахівців, в індустрії автомобілебудування в Європі зайнято 3,5 мільйона чоловік, при цьому дані показують, що в ЄС на цей сегмент промисловості припадає 11% всіх робочих місць у виробництві.

Якщо додати до цих цифр зайнятих в роздрібній торгівлі і додаткових операціях, то ця цифра зросте до 13,8 млн осіб, зайнятих прямо або побічно.

Читайте також: Названо безпроблемні довговічні авто, які майже не ламаються

Ці заводи повинні працювати на межі своїх можливостей, щоб мати економічну обґрунтованість, а це означає, що автомобілі повинні продовжувати випускатися що б не трапилося, навіть якщо клієнтів недостатньо. Жахлива правда в тому, що навіть за часів до пандемії коронавіруса фабрик було занадто багато. Ось чому завжди є місце для торгівлі, і чому багато автомобілів в кінцевому підсумку ставляться на облік дилерами, щоб в подальшому продаватися зі знижкою. Незважаючи на це, пропозиція випереджає попит.

Чому б не закрити кілька заводів? Це одвічне питання ускладнюється головним чином проблемами виробників, що працюють заради своєї власної конкурентоспроможності, а не заради загального блага, і – можливо, навіть більшою мірою – важливістю галузі. Скорочення робочих місць в автомобільній промисловості швидко потрапляє в поле зору урядів і профспілок, перші з яких готові запропонувати пільги для підтримки автовиробників, а другі володіють достатнім впливом в деяких країнах, щоб відмовитися від будь-яких планів закриття, незалежно від економічної логіки.

У доступному для огляду майбутньому багато підприємств будуть змушені знизити виробничі потужності. Ринок надасть сильний тиск на виробництво – і на цей раз уряди не зможуть надати підтримку, а профспілки не зможуть виправдати свою політику. Не виключено, що в майбутньому кілька підприємств все ж закриються.

Читайте також: Названо найкращі сімейні позашляховики, які не бояться поганих доріг

Recent Posts

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025