Categories: Новини

Порушників на дорогах шукатимуть з допомогою спецмашин

Чи таки дочекаємось ми доріг високої якості? Причин руйнування дорожнього покриття безліч – це і неякісна його укладка, і неналежні матеріали… та одна з головних – рух вантажівок з понаднормовою вагою. Максимальний вантаж, який дозволений – 40 тон, та як показує досвід, реальна його маса подекуди «перевалює» майже вдвічі, передає Автотема.

Вирішувати цю проблему взялися на рівні країни. Для цього закупили 78 спецмашин на суму 117 млн грн. – це три новенькі габаритно-вагові комплекси, з допомогою яких контроль над порушниками фіксуватиметься швидко та якісно. Як тільки уряд підрахував машини, почали розподіляти їх по областях. Другою на черзі стала Хмельниччина.

Для повного комплекту та якісної ревізії змушені будуть придбати ще одну таку, однак кошти на контролюючу техніку виділятимуть вже із місцевого бюджету, адже щоб добре їздити, дороги потрібно не лише ремонтувати, а й берегти.

Навідались на вручення подарунків і представники міської влади обласного центру. Мовляв, бажають продемонструвати рівень вдалої співпраці органів місцевого самоврядування з центральними органами керування.

Чекають кроків на зустріч й від Укртрансбезпеки. Планують на в’їзді у Хмельницький встановити вагові комплекси задля збереження міських доріг. А поки взялися за кардинальний ремонт, як його називають в народі, «тещиного язика». Проблемна ділянка відома своїми численними ДТП, тому за неї взялися першочергово.

5,5 км аварійно небезпечного шляху. На реконструкцію виділили 197 млн грн., а у 18-му обіцяють докласти ще 90, щоб закінчити почате та облаштувати освітлення і розставити попереджувальні знаки.

158 дорожніх знаків, які були встановлені на «тещиному язиці» ще в квітні – і жодної аварії з летальними наслідками із тієї пори. Така статистика спонукає й до подальших змін. Чиновники звернули й увагу на два інших відрізки трас, які з’єднують Кам’янець –Подільський з Хмельницьким  з одного боку та із Чернівцями – з іншого. Так Міністерство інфраструктури створить ще один коридор до кордону із Румунією.

Проект завершили, розпочали тендерну процедуру. Наразі пропозиції трьох  заявлених учасників розглядатимуть вже на цьому тижні.

Наглядатимуть за процесом пильно, та все ж неабиякі надії покладають на наших «дорожників». Доказом того є нагорода, яку міністр своїм заступником  передав пану Віталію – начальнику управління Укртрансбезпеки.

Дорога від Хмельницького до Європи – по-європейськи. Відчути якість під колесами нам обіцяють до кінця 2018 року. Тому через рік ми проїдемося старим напрямком, але, сподіватимемося, із новим покриттям… аби перевірити і показати Вам.

Recent Posts

П’ять несподівано ненадійних популярних кросоверів, яких краще уникати

Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…

23.11.2024

Найшвидші автомобілі: ТОП-10 моделей вартістю до 2 000 0000 гривень

Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…

23.11.2024

Чи можна заливати масло в гарячий двигун, і коли краще проводити його заміну

Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…

23.11.2024

Розкішні повнорозмірні седани: ТОП-10 моделей, що коштують дешевше за середню ціну нового авто

Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…

23.11.2024

Шість міфів про кросовери та позашляховики, про які час забути

Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…

23.11.2024

Альтернатива Tesla: десять найкращих електромобілів просто зараз

Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…

23.11.2024