Categories: Новини

Порушників на дорогах шукатимуть з допомогою спецмашин

Чи таки дочекаємось ми доріг високої якості? Причин руйнування дорожнього покриття безліч – це і неякісна його укладка, і неналежні матеріали… та одна з головних – рух вантажівок з понаднормовою вагою. Максимальний вантаж, який дозволений – 40 тон, та як показує досвід, реальна його маса подекуди «перевалює» майже вдвічі, передає Автотема.

Вирішувати цю проблему взялися на рівні країни. Для цього закупили 78 спецмашин на суму 117 млн грн. – це три новенькі габаритно-вагові комплекси, з допомогою яких контроль над порушниками фіксуватиметься швидко та якісно. Як тільки уряд підрахував машини, почали розподіляти їх по областях. Другою на черзі стала Хмельниччина.

Для повного комплекту та якісної ревізії змушені будуть придбати ще одну таку, однак кошти на контролюючу техніку виділятимуть вже із місцевого бюджету, адже щоб добре їздити, дороги потрібно не лише ремонтувати, а й берегти.

Навідались на вручення подарунків і представники міської влади обласного центру. Мовляв, бажають продемонструвати рівень вдалої співпраці органів місцевого самоврядування з центральними органами керування.

Чекають кроків на зустріч й від Укртрансбезпеки. Планують на в’їзді у Хмельницький встановити вагові комплекси задля збереження міських доріг. А поки взялися за кардинальний ремонт, як його називають в народі, «тещиного язика». Проблемна ділянка відома своїми численними ДТП, тому за неї взялися першочергово.

5,5 км аварійно небезпечного шляху. На реконструкцію виділили 197 млн грн., а у 18-му обіцяють докласти ще 90, щоб закінчити почате та облаштувати освітлення і розставити попереджувальні знаки.

158 дорожніх знаків, які були встановлені на «тещиному язиці» ще в квітні – і жодної аварії з летальними наслідками із тієї пори. Така статистика спонукає й до подальших змін. Чиновники звернули й увагу на два інших відрізки трас, які з’єднують Кам’янець –Подільський з Хмельницьким  з одного боку та із Чернівцями – з іншого. Так Міністерство інфраструктури створить ще один коридор до кордону із Румунією.

Проект завершили, розпочали тендерну процедуру. Наразі пропозиції трьох  заявлених учасників розглядатимуть вже на цьому тижні.

Наглядатимуть за процесом пильно, та все ж неабиякі надії покладають на наших «дорожників». Доказом того є нагорода, яку міністр своїм заступником  передав пану Віталію – начальнику управління Укртрансбезпеки.

Дорога від Хмельницького до Європи – по-європейськи. Відчути якість під колесами нам обіцяють до кінця 2018 року. Тому через рік ми проїдемося старим напрямком, але, сподіватимемося, із новим покриттям… аби перевірити і показати Вам.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025