Владислав Криклій, міністр інфраструктури оголосив, що до початку 2022 року в Україну повернеться обов’язковий техогляд для авто, проте, є необхідність зацікавити в цьому і самих водіїв.
Він каже, що повинен бути певний комерційний інтерес, задля цього до процесу потрібно приєднати і страхові компанії.
“Наприклад, якщо водій пройшов нормальний техогляд у нормальній конторі, то у нього буде і менше страховка, але дешевше. А якщо водій не пройшов нормальний техогляд, то значить і страховка повинна бути більше, але дорожче і доведеться розщедритися. Чисто прагматична зацікавленість”, – сказав Коновалов.
Він зазначив, що в Європі така практика застосовується вже давно, проте в Україні все як завжди щоразу переростає в корупцію.
“А у нас же, як завжди, намагаються всіх нагнути і перегнути через коліно, створивши чергову корупційну схему. Як раз у країні чергова фінансова криза і пан Криклій намагається придумати щось, щоб заробити”, – підсумував експерт.
Читайте також: Назвали найбезпечніший автомобіль за результатами краш-тестів
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…