Владислав Криклій, міністр інфраструктури оголосив, що до початку 2022 року в Україну повернеться обов’язковий техогляд для авто, проте, є необхідність зацікавити в цьому і самих водіїв.
Він каже, що повинен бути певний комерційний інтерес, задля цього до процесу потрібно приєднати і страхові компанії.
“Наприклад, якщо водій пройшов нормальний техогляд у нормальній конторі, то у нього буде і менше страховка, але дешевше. А якщо водій не пройшов нормальний техогляд, то значить і страховка повинна бути більше, але дорожче і доведеться розщедритися. Чисто прагматична зацікавленість”, – сказав Коновалов.
Він зазначив, що в Європі така практика застосовується вже давно, проте в Україні все як завжди щоразу переростає в корупцію.
“А у нас же, як завжди, намагаються всіх нагнути і перегнути через коліно, створивши чергову корупційну схему. Як раз у країні чергова фінансова криза і пан Криклій намагається придумати щось, щоб заробити”, – підсумував експерт.
Читайте також: Назвали найбезпечніший автомобіль за результатами краш-тестів
В Європі помітили на дорожніх тестах новий стильний позашляховик Ora 5 від китайскього автоконцерну Great…
Корейська компанія Kia офіційно презентувала нове покоління кросоверу Seltos. Як пише Motor1, модель позиціонується як…
Уряд України прийняв рішення щодо розширення функціоналу застосунку державних послуг «Дія», включивши до нього можливість…
В Верховну Раду внесли законопроект №14280 про обов’язкове використання тахографів. Повідомляється, що такі зміни впроваджуються…
Колись бренд Smart був символом компактності та скромності. Поява моделі #6 перекреслює цей стереотип. Як…
Існує поширена думка, що автомобілі початку 2000-х сьогодні це просто застарілий брухт та джерело постійних…