Владислав Криклій, міністр інфраструктури оголосив, що до початку 2022 року в Україну повернеться обов’язковий техогляд для авто, проте, є необхідність зацікавити в цьому і самих водіїв.
Він каже, що повинен бути певний комерційний інтерес, задля цього до процесу потрібно приєднати і страхові компанії.
“Наприклад, якщо водій пройшов нормальний техогляд у нормальній конторі, то у нього буде і менше страховка, але дешевше. А якщо водій не пройшов нормальний техогляд, то значить і страховка повинна бути більше, але дорожче і доведеться розщедритися. Чисто прагматична зацікавленість”, – сказав Коновалов.
Він зазначив, що в Європі така практика застосовується вже давно, проте в Україні все як завжди щоразу переростає в корупцію.
“А у нас же, як завжди, намагаються всіх нагнути і перегнути через коліно, створивши чергову корупційну схему. Як раз у країні чергова фінансова криза і пан Криклій намагається придумати щось, щоб заробити”, – підсумував експерт.
Читайте також: Назвали найбезпечніший автомобіль за результатами краш-тестів
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…