Французький виробник Peugeot повернувся до витоків і представив новий логотип, заснований на історичній емблемі бренду. Нове лого нагадує про минуле, але в той же час вказує на зміни, які відбудуться в майбутньому, передає « твоя МАШИНА ».
Дизайн вже знайомий по концептуальній моделі e-Legend 2018 року з двомірною інтерпретацією емблеми бренду у вигляді лева, надрукованій на тлі щита. У компанії пояснили, що заміна була підготовлена ще до входження Peugeot в новий альянс Stellantis.
Вперше новий логотип був помічений в рекламних матеріалах і в дилерських центрах. Нещодавно компанії стукнуло 210 років, тобто це найстаріший діючий виробник автомобілів. Першою машиною, на якій з’явиться нова емблема, стане хетчбек 308. Його прем’єра відбудеться через кілька місяців.
Це буде 11 за рахунком логотип компанії. Він символізує перехід до електрифікації, так як в планах компанії до 2025 року повністю перейти на електричні або гібридні машини.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…