Французький виробник Peugeot повернувся до витоків і представив новий логотип, заснований на історичній емблемі бренду. Нове лого нагадує про минуле, але в той же час вказує на зміни, які відбудуться в майбутньому, передає « твоя МАШИНА ».
Дизайн вже знайомий по концептуальній моделі e-Legend 2018 року з двомірною інтерпретацією емблеми бренду у вигляді лева, надрукованій на тлі щита. У компанії пояснили, що заміна була підготовлена ще до входження Peugeot в новий альянс Stellantis.
Вперше новий логотип був помічений в рекламних матеріалах і в дилерських центрах. Нещодавно компанії стукнуло 210 років, тобто це найстаріший діючий виробник автомобілів. Першою машиною, на якій з’явиться нова емблема, стане хетчбек 308. Його прем’єра відбудеться через кілька місяців.
Це буде 11 за рахунком логотип компанії. Він символізує перехід до електрифікації, так як в планах компанії до 2025 року повністю перейти на електричні або гібридні машини.
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…
У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…
В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…
У повсякденній метушні кожен може забути щось вдома, на роботі або в гостях. Особливо це…
Автоматична коробка передач (АКПП) - це складний і важливий пристрій в автомобілі, і її несправність…
Реєстраційні номерні знаки є обов'язковим елементом при експлуатації механічних засобів в Україні. При цьому їх…