Користувач Roma-Uracco, якому із завидним успіхом вдається відшукувати чудові екземпляри авто- і мототехніки, знову відзначився! Цього разу він викотив з гаража на світ божий “Москвич” 2141, який був народжений в 1992 році, але так і не дізнався, що таке польоти по шосе, не почув лайку на свою адресу за часті поломки… Загалом, був позбавлений тихого автомобільного щастя, пише Твоя МАШИНА.
«Даний екземпляр 1992 року випуску і на сьогоднішній день його пробіг становить всього 417 кілометрів, а коли його забирали у першого власника пару місяців назад на одометрі було і того менше – 161 кілометр! Все своє життя цей ALEKO простояв в гаражі в одному з невеликих селищ Харківської області.», – повідомив автолюбитель
Історія його досить цікава. АЗЛК був придбаний родиною місцевого голови колгоспу – його дружина за рік вручну “викачала” з корів рекордні 3000 л молока і держава заохотило трудовий подвиг, дозволивши купити машину без черги. “Сорок перший” придбали в Дніпропетровську. На жаль, автомобіль припав господарям не до душі. У них вже була “Нива” і ВАЗ-2106, а “Москвич” поставили в гараж “до кращих часів”. Очевидно, через чверть століття вони настали.
Стан у “сорок першого” кольору “Офелія” дійсно унікальний. Так, задні праві двері ніколи не відчинялися, про що свідчить пломба. При “відновленні” довелося промивати систему охолодження – тосол розпався на фракції і частково кристалізувався. Зате тепер 71-сильний двигун УЗАМ-331.10, як стверджується, працює, мов годинник.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…