Новости

За які автомобілі українці повинні заплатити податок «на розкіш» у 2021 році

Опублікований список автомобілів, які оподатковуються в 25 тис. грн, передає «Твоя МАШИНА» .

Це машини не старше 5 років, ціна яких перевищує 375 мінімалок. Якщо податок не заплатити протягом 60 днів, то борг буде збільшуватися. Якщо заплатити в перші 90 днів, то сума виросте тільки на 10%. Далі вона підніметься вже на 20%. Крім того, автомобіль або інше майно можуть заарештувати.

У разі несплати податку вчасно автомобілем можна користуватися і в заставі, але продати або подарувати його не можна. Податківці можуть продати машину. Тоді виручка піде на сплату боргу, а залишок повернеться колишньому власнику. Але таке трапляється рідко.

Recent Posts

Чи зміняться ПДР з 1 жовтня 2026 року: що потрібно знати водіям

З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…

30.09.2026

Незаконна зупинка поліцією – штрафу не буде: що вирішують суди

Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…

23.09.2026

Виїзд за кордон на чужому авто: який документ потрібен водієві та як оформити його в сервісному центрі МВС

Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…

20.09.2026

Топ-10 автомобілів для українських доріг: які моделі краще переживають ями та погане покриття

Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…

19.09.2026

Захисні плівки CLIF DESIGNS: купити або обклеїти авто в Україні

CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…

18.09.2026

Штраф до 34 тисяч грн і позбавлення прав: в Україні хочуть по новому карати водіїв

В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…

17.09.2026