Представники WWF (Всесвітнього фонду дикої природи) вимагають заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
У 2019 42% рекламного бюджету автомобільних компаній, а це 1,8 млрд євро, було витрачено на рекламу кросоверів і позашляховиків. Фахівці підрахували, що кожен день на рекламу йде 3 години 50 хвилин ефірного часу.
В організації вважають, що так автовиробники маніпулюють громадською думкою. Також фахівці впевнені, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена. За даними страхової фірми AXA ймовірність аварії за кермом кросовера або позашляховика збільшується на 10%. Також ці машини забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Активісти пропонують оподаткувати виробників авто масою більше 1 400 кг. Влада збільшили ліміт до 1 800 кг. Так, в цю категорію потрапило тільки 2% легкових авто у Франції.
Потім екологи WWF запропонували замість позашляховиків і кросоверів просувати більш екологічний транспорт. Але підтримки активісти не отримують, адже попит на популярні машини продовжує рости, і виробники не збираються відмовлятися від реклами.
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…