Представники WWF (Всесвітнього фонду дикої природи) вимагають заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
У 2019 42% рекламного бюджету автомобільних компаній, а це 1,8 млрд євро, було витрачено на рекламу кросоверів і позашляховиків. Фахівці підрахували, що кожен день на рекламу йде 3 години 50 хвилин ефірного часу.
В організації вважають, що так автовиробники маніпулюють громадською думкою. Також фахівці впевнені, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена. За даними страхової фірми AXA ймовірність аварії за кермом кросовера або позашляховика збільшується на 10%. Також ці машини забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Активісти пропонують оподаткувати виробників авто масою більше 1 400 кг. Влада збільшили ліміт до 1 800 кг. Так, в цю категорію потрапило тільки 2% легкових авто у Франції.
Потім екологи WWF запропонували замість позашляховиків і кросоверів просувати більш екологічний транспорт. Але підтримки активісти не отримують, адже попит на популярні машини продовжує рости, і виробники не збираються відмовлятися від реклами.
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…