Представники WWF (Всесвітнього фонду дикої природи) вимагають заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
У 2019 42% рекламного бюджету автомобільних компаній, а це 1,8 млрд євро, було витрачено на рекламу кросоверів і позашляховиків. Фахівці підрахували, що кожен день на рекламу йде 3 години 50 хвилин ефірного часу.
В організації вважають, що так автовиробники маніпулюють громадською думкою. Також фахівці впевнені, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена. За даними страхової фірми AXA ймовірність аварії за кермом кросовера або позашляховика збільшується на 10%. Також ці машини забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Активісти пропонують оподаткувати виробників авто масою більше 1 400 кг. Влада збільшили ліміт до 1 800 кг. Так, в цю категорію потрапило тільки 2% легкових авто у Франції.
Потім екологи WWF запропонували замість позашляховиків і кросоверів просувати більш екологічний транспорт. Але підтримки активісти не отримують, адже попит на популярні машини продовжує рости, і виробники не збираються відмовлятися від реклами.
Мийка автомобіля вдома - це не тільки спосіб заощадити гроші, а й можливість ретельно стежити…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими, пропонуючи поєднання економічності та збільшеного запасу ходу. Коли в 1997…
Сучасні погодні умови все частіше приносять нам екстремальні явища - сильні зливи, буревії та гради…
Універсали - це компроміс між місткістю кросоверів і динамічними характеристиками седанів, що робить їх ідеальним…
Полірування кузова автомобіля - процес, що вимагає уважного підходу, якісних матеріалів і техніки, відточеної роками.…
Ремінь ГРМ, як і інші витратні матеріали в автомобілі, потребує періодичної заміни. Зазвичай, за регламентом,…