Представники WWF (Всесвітнього фонду дикої природи) вимагають заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
У 2019 42% рекламного бюджету автомобільних компаній, а це 1,8 млрд євро, було витрачено на рекламу кросоверів і позашляховиків. Фахівці підрахували, що кожен день на рекламу йде 3 години 50 хвилин ефірного часу.
В організації вважають, що так автовиробники маніпулюють громадською думкою. Також фахівці впевнені, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена. За даними страхової фірми AXA ймовірність аварії за кермом кросовера або позашляховика збільшується на 10%. Також ці машини забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Активісти пропонують оподаткувати виробників авто масою більше 1 400 кг. Влада збільшили ліміт до 1 800 кг. Так, в цю категорію потрапило тільки 2% легкових авто у Франції.
Потім екологи WWF запропонували замість позашляховиків і кросоверів просувати більш екологічний транспорт. Але підтримки активісти не отримують, адже попит на популярні машини продовжує рости, і виробники не збираються відмовлятися від реклами.
Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…
Уже майже три роки в Україні продовжує діяти воєнний стан, а з ним і блокпости…
Зупинка автомобіля поліцією і подальше спілкування з правоохоронцями мало кому з українських водіїв приносить задоволення.…
З 1 січня 2025 року набуде чинності ухвалений Радою законопроєкт №8300 про «автоцивілку». Які ключові…
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…