Представники WWF (Всесвітнього фонду дикої природи) вимагають заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
У 2019 42% рекламного бюджету автомобільних компаній, а це 1,8 млрд євро, було витрачено на рекламу кросоверів і позашляховиків. Фахівці підрахували, що кожен день на рекламу йде 3 години 50 хвилин ефірного часу.
В організації вважають, що так автовиробники маніпулюють громадською думкою. Також фахівці впевнені, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена. За даними страхової фірми AXA ймовірність аварії за кермом кросовера або позашляховика збільшується на 10%. Також ці машини забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Активісти пропонують оподаткувати виробників авто масою більше 1 400 кг. Влада збільшили ліміт до 1 800 кг. Так, в цю категорію потрапило тільки 2% легкових авто у Франції.
Потім екологи WWF запропонували замість позашляховиків і кросоверів просувати більш екологічний транспорт. Але підтримки активісти не отримують, адже попит на популярні машини продовжує рости, і виробники не збираються відмовлятися від реклами.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…