Нещодавно підрозділ Volkswagen AG в США випустило прес-реліз, де було оголошено про зміну назви та логотипу компанії в «Voltswagen of America». Але виявилося, що це просто маркетингових хід для залучення клієнтів, передає «Твоя МАШИНА» .
Компанію піддали критиці в соцмережах за неправдиві новини. Також коментатори згадали про скандал компанії з викидами дизельного палива і роки введення в оману клієнтів і регулюючих органів.
Прес-реліз був поширений по всьому світу і включав докладний опис передбачуваних зусиль по ребрендингу і нових логотипів.
В результаті перейменування виявилося розіграшем на 1 квітня. Новина була задумана як звернено увагу на розробку нового електричного позашляховика ID.4 і роботі з електрифікації компанії.
Очікують, що в середу Volkswagen зробить нову заяву з приводу ситуації, що склалася.
Компанія планує подвоїти поставки електромобілів і збільшити прибуток в цьому році після переходу на повністю електричні автомобілі.
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…