Нещодавно підрозділ Volkswagen AG в США випустило прес-реліз, де було оголошено про зміну назви та логотипу компанії в «Voltswagen of America». Але виявилося, що це просто маркетингових хід для залучення клієнтів, передає «Твоя МАШИНА» .
Компанію піддали критиці в соцмережах за неправдиві новини. Також коментатори згадали про скандал компанії з викидами дизельного палива і роки введення в оману клієнтів і регулюючих органів.
Прес-реліз був поширений по всьому світу і включав докладний опис передбачуваних зусиль по ребрендингу і нових логотипів.
В результаті перейменування виявилося розіграшем на 1 квітня. Новина була задумана як звернено увагу на розробку нового електричного позашляховика ID.4 і роботі з електрифікації компанії.
Очікують, що в середу Volkswagen зробить нову заяву з приводу ситуації, що склалася.
Компанія планує подвоїти поставки електромобілів і збільшити прибуток в цьому році після переходу на повністю електричні автомобілі.
У житті кожного автовласника може настати момент, коли доводиться розлучатися зі своїм автомобілем. Це може…
У Великій Британії б'ють на сполох через зростання небезпеки, пов'язаної з "неправильною" роботою автомобільних фар.…
Патрульна поліція Волинської області звернула увагу однієї категорії водіїв на важливістю дотримання 4 спеціальних правил.…
Міністерство оборони України оприлюднило ключові положення нового закону про мобілізацію, який набуває чинності з 18…
Багато водіїв в Україні за повсякденними справами забувають оновлювати знання з ПДР, що загрожує неприємностями…
Сьогодні кросовери в Україні є одним із найбільш затребуваних видів легкових авто. Українські водії цінують…