Продаж зарубіжних авто в Криму здійснюється через дилерську мережу і обійти цю систему іншим країнам буде не складно, пише ВСВІТІ.
Так екс-глава Міністерства закордонних справ України Костянтин Грищенко прокоментував “Обозревателю” то, що в окупованому Росією Криму продовжує працювати ряд всесвітньо відомих автоконцернів в обхід санкцій Заходу.
“Навряд чи є сенс наполягати на цих питаннях, оскільки існують більш серйозні проблеми, які потрібно вирішувати в нашій державі”, – сказав колишній міністр.
Це, наприклад поставки газових турбін, коли компанія-виробник при укладанні контрактів повинна забезпечити, щоб обладнання не потрапило в анексувати Крим.
“Звичайно, можна наполягати, щоб до півострова взагалі нічого не поставляли, але це не реально”, – додав Грищенко.
Він також зазначив, що всі зусилля України повинні концентруватися на тому, що дасть реальний ефект.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…