В 2021 році в Україні можуть почати будувати першу платну дорогу, але оплачувати проїзд буде не кожний водій, а держава протягом 20-30 років, інформує “Твоя МАШИНА”.
Коли Верховна Рада ухвалить закон, який дозволить платити з державного бюджету приватній організації – плата буде надходити інвестору (або концесіонеру) з коштів платників податків в Дорожньому фонді. Таким чином, платити за такі дороги будуть всі автомобілісти – в основному за рахунок акцизів на паливо. Прямого збору грошей на дорозі не буде.
У концесію хочуть передати шість доріг:
Харків – Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18),
Бориспіль – Полтава (М-03),
Херсон – Миколаїв (М-14),
Київ – Житомир – Рівне (М-06),
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19),
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04 H11).
Тарифи для кожного виду транспорту:
мотоцикли і легкові авто – 0,023 євро / км;
легкові авто з причепом, мікроавтобуси до 10 місць, вантажівки вагою до 3,5 т – 0,023 євро / км;
вантажівки вагою від 3,5 до 12 т, автопоїзд вагою до 12 т, автобуси на 10-29 місць, вагою не більше 12 т – 0,045 євро / км;
транспорт вагою понад 12 т – 0,113 євро / км.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…