В 2021 році в Україні можуть почати будувати першу платну дорогу, але оплачувати проїзд буде не кожний водій, а держава протягом 20-30 років, інформує “Твоя МАШИНА”.
Коли Верховна Рада ухвалить закон, який дозволить платити з державного бюджету приватній організації – плата буде надходити інвестору (або концесіонеру) з коштів платників податків в Дорожньому фонді. Таким чином, платити за такі дороги будуть всі автомобілісти – в основному за рахунок акцизів на паливо. Прямого збору грошей на дорозі не буде.
У концесію хочуть передати шість доріг:
Харків – Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18),
Бориспіль – Полтава (М-03),
Херсон – Миколаїв (М-14),
Київ – Житомир – Рівне (М-06),
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19),
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04 H11).
Тарифи для кожного виду транспорту:
мотоцикли і легкові авто – 0,023 євро / км;
легкові авто з причепом, мікроавтобуси до 10 місць, вантажівки вагою до 3,5 т – 0,023 євро / км;
вантажівки вагою від 3,5 до 12 т, автопоїзд вагою до 12 т, автобуси на 10-29 місць, вагою не більше 12 т – 0,045 євро / км;
транспорт вагою понад 12 т – 0,113 євро / км.
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…