Виявилося, що компанія Tesla некоректно вимірює розгін автомобілів, передає «Твоя МАШИНА» .
Американці почали звинувачувати Tesla в махінаціях з динамічними характеристиками. Справа в тому, що виробник використовує різні методики розрахунку часу розгону з 0 до 60 миль / год для базових і топових версій електрокарів. Для базових версій використовуються традиційні способи старту з місця, коли для більш продуктивних моделей застосовують методику з первинним проворотом коліс.
Це виявив ведучий YouTube-каналу Engineering Explained. Блогер заявляє, що така невідповідність може збити з пантелику клієнтів.
Відмінності у використанні методик були показані на прикладі оновленої Model S. У базовій версії розгін до 60 миль / год позначений без зірочки. У той же час у модифікацій Plaid і Plaid + час розгону зазначено із зірочкою, а знизу приписано, що час враховується з моменту, коли машина проїхала один фут.
Блогер підрахував, що за один фут електромобіль вже розганяється до 6 миль / год. Тобто розгін до 60 миль / год насправді починається не з 0, а з 6 миль / год. Якщо стартувати з місця, то показники будуть більше 2 секунд. Цифра в 1,99 секунди – це просто спосіб залучення клієнтів.
Справа не у виборі тієї чи іншої методики вимірювання часу розгону. Важливо, щоб для всіх модифікацій використовувався один і той же спосіб.
Дизайн, салон, престиж. Але щойно зламається – готуйте гаманець. Деякі популярні кросовери з Німеччини виглядають…
У салоні продавець охоче розповідає про опції, колір, комплектацію. Але про трансмісію більшість водіїв питає…
За перше півріччя 2025 року в Україні зареєстровано 7318 легковиків з Китаю, повідомляє асоціація "Укравтопром".…
У 2025 році Euro NCAP уже перевірила 20 нових моделей, повідомляє WhatCar. Тільки дві з…
На пункті пропуску «Шегині–Медика» львівські митники натрапили на майстерно замаскований вантаж. Під підозру потрапив 33-річний…
У Toyota готують відповідь Mitsubishi Delica. Як пише видання Best Car, компанія розробляє новий мінівен…