Виявилося, що компанія Tesla некоректно вимірює розгін автомобілів, передає «Твоя МАШИНА» .
Американці почали звинувачувати Tesla в махінаціях з динамічними характеристиками. Справа в тому, що виробник використовує різні методики розрахунку часу розгону з 0 до 60 миль / год для базових і топових версій електрокарів. Для базових версій використовуються традиційні способи старту з місця, коли для більш продуктивних моделей застосовують методику з первинним проворотом коліс.
Це виявив ведучий YouTube-каналу Engineering Explained. Блогер заявляє, що така невідповідність може збити з пантелику клієнтів.
Відмінності у використанні методик були показані на прикладі оновленої Model S. У базовій версії розгін до 60 миль / год позначений без зірочки. У той же час у модифікацій Plaid і Plaid + час розгону зазначено із зірочкою, а знизу приписано, що час враховується з моменту, коли машина проїхала один фут.
Блогер підрахував, що за один фут електромобіль вже розганяється до 6 миль / год. Тобто розгін до 60 миль / год насправді починається не з 0, а з 6 миль / год. Якщо стартувати з місця, то показники будуть більше 2 секунд. Цифра в 1,99 секунди – це просто спосіб залучення клієнтів.
Справа не у виборі тієї чи іншої методики вимірювання часу розгону. Важливо, щоб для всіх модифікацій використовувався один і той же спосіб.
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…