У Верховній Раді стурбовані безпекою водіїв нових засобів переміщення. Новий законопроект спрямований на посилення контролю ситуації на дорозі, передає «Твоя МАШИНА» .
Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України про залучення персонального транспорту в єдину транспортну систему України з підвищенням рівня безпеки дорожнього руху» розроблений, щоб захистити найбільш вразливих учасників дорожнього руху. До цієї категорії відносяться діти, особи з інвалідністю, люди похилого віку і велосипедисти.
Згідно зі статистикою, в період 2011-2016 років серед загиблих людей в аваріях 43,7% припадає на пішоходів та велосипедистів. Незважаючи на те, що в 2001 році велосипед віднесли до транспортних засобів, це ніяк не вплинуло на безпеку велосипедистів.
Тепер персональним транспортом також будуть визнані:
• велосипеди;
• електровелосипеди;
• самокати;
• електросамокати;
• сігвеї;
• гіроборди;
• самобалансірующіхся електричні триколісні велосипеди (моноколеса);
• електроскутери;
• гіроскутери;
• Електроскейт;
• моноциклі (моноколеса).
Всі перераховані кошти переміщення будуть включені в Єдину транспортну систему України.
Автори проекту вважають, що Міністерство інфраструктури слід наділити такими правами:
• вести облік і здійснювати аналіз причин аварій, ДТП, в тому числі і на персональному транспорті;
• розробляти профілактичні заходи попередження аварій і катастроф, ДТП за участю, в тому числі персонального транспорту, і контролювати їх виконання,
• проводити технічне розслідування ДТП за участю персонального транспорту.
Однак керуючий партнер Адвокатського бюро Вадима Володарського. Експерт упевнений, що проект ні на що не вплине, тому що він не регулює, де і яким чином повинні рухатися ці транспортні засоби.
Експерт стверджує, що спочатку необхідно внести відповідні зміни до Закону «Про дорожній рух» та потім в ПДР, що не передбачено новим законопроектом.
Також експерт звертає увагу, що законопроект ставить в один ряд традиційні транспортні засоби та засоби переміщення, які в принципі не призначені для дороги, що призведе до збільшення аварій.
Щоб законопроект дійсно покращив ситуацію з нетрадиційним транспортом, експерт пропонує виділити в окрему категорію велосипеди, мопеди і електроскутери, щоб прописати для їх водіїв окремі права. При цьому не дозволяти їздити по дорогах такого транспорту, як самокати, моноколеса і ін.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…