Проведено масштабне дослідження основних трендів на автомобільному ринку. В результаті складено прогноз на найближчі 15 років, передає «Твоя МАШИНА» .
До 2025 року майже половина всіх машин будуть електричними або гібридними. На повну відмову від ДВЗ знадобиться 10 років і буде відбуватися він в три етапи: до 2023 року, до 2029 року і до 2035 року. В даний момент Європа прагне знизити кількість викидів в атмосферу і звести його до нуля до 2050 року.
Швидше за все електрифікація пройде в Китаї і Європі, а найповільніше – в Бразилії і Індії. Прискорити цей процес може падіння вартості акумуляторів, посилення державного регулювання і впровадження нових моделей електромобілів.
1 етап
За прогнозами, до 2023 року на ринку буде більше 300 електричних і плагін-гібридних (PEV) моделей, що дасть споживачам великий вибір. Так, подібні машини складуть 25% світового ринку легкових автомобілів; чисті електрокари (BEV) – претендуватимуть на 7% ринку. За бензиновими авто на світовому ринку залишиться 59%, за дизельними – 8%.
2 етап
До 2030 року вартість акумуляторних батарей впаде до $ 75 за кВт-год, а частка електромобілів (BEV) на світовому ринку зросте до 28%. Найбільше відмова від машин з ДВС буде помітний в Європі і Китаї, де частка BEV досягне 43% і 40% відповідно. Однак коли держава перестане стимулювати людей на покупку таких авто, зростання частки гібридів і плагін-гібридів PHEV може почати знижуватися. Очікується, що до 2030 року ринкова частка звичайних ДВС впаде нижче 20%. За авто з бензиновими ДВС залишиться 23%, з дизельними – 2%. Тоді доведеться застосовувати заборони на машини з ДВС.
3 етап
До 2030 року головну роль в електрифікації буде грати пропозицію, а не від сукупна вартість володіння. Так, в 2035 році глобальна частка BEV виросте до 45%. У США вона досягне 54%, в Китаї – 58%, в ЄС – 62%. Однак десь ще залишиться приблизно 1% дизелів і 11% автомобілів з ДВС на бензині.
Умови для реалізації етапів:
1) Жорсткість правил і стимулів.
2) Наближення поточних термінів заборони на використання транспортних засобів з ДВС.
3) Створення механізмів примусу.
4) Посилення стандартів викидів і фінансових стимулів споживачів, для більш швидкого впровадження електричних автомобілів.
Зараз електрифікацію стримує відсутність зарядної інфраструктури. Щоб швидше перейти на «зелений» транспорт, потрібно 100 млн додаткових зарядних пристроїв. Десь знадобиться навіть модернізувати існуючі електричні мережі.
Також має бути збільшено виробництво акумуляторних елементів і їх основних матеріалів, таких як літій і нікель, мінімум в 10 разів.
Крім того, дилери теж впливають на темп електрифікації. У 2019 виявилося, що 56% дилерів не вважають, що вони добре підготовлені до майбутнього попиту на електромобілі.
Не варто забувати і про транспорт на водневих паливних елементах. Він теж потребує розвитку, так як такий транспорт теж не шкодить екології.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…