Categories: Новини

Світові автовиробники витратять $90 млрд на електрифікацію своїх авто‍

Автовиробник Ford Motor планує подвоїти видатки на електрифікацію своїх транспортних засобів, що є частиною інвестиційного «цунамі» глобальних автовиробників в акумулятори та електрокари, яке тепер складає приблизно $90 млрд і ще зростає. Про це повідомляє Mind.uа з посиланням на Reuters.

Усі ці кошти вливаються в малесенький сектор, який складає менше 1% від 90 млн автомобілів, які продаються щороку, і в якому провідне місце займають авто Ілона Маска Tesla.

Найкращі світові автовиробники представлятимуть десятки нових електрокарів та гібридів протягом наступних п’яти років – багато з них у Китаї. Втім керівники компаній задаються питанням: хто купуватиме усі ці транспортні засоби?

«Teslа зіштовхується з реальною конкуренцією», – сказав Майк Джексон, виконавчий директор AutoNation, найбільшої мережі роздрібної торгівлі в США. Джексон прогнозує, що до 2030 року нові електрокари можуть скласти 15–20% від продажів нових авто в США.

Інвестиції в електрифіковані транспортні засоби, оголошені на сьогоднішній день, включають в себе не менше $19 млрд у США, $21 млрд у Китаї та $52 млрд у Німеччині.

Але американські та німецькі автовиробники заявили, що основна частина цих інвестицій призначена для Китаю, де влада прийняла  підвищення квот на електрокари починаючи з 2019 року.

Також автовиробники частково реагують на тиск з боку регуляторів у Європі та США щодо зменшення викидів вуглекислого газу.

Компанія Daimler заявила, що витратить не менше $11,7 млрд на впровадження 10 електричних та 40 гібридних моделей.

Найбільшою є інвестиція від Volkswagen, автовиробник планує витратити $40 млрд до 2030 року на створення електрифікованих версій своїх 300 глобальних моделей.

General Motors у США розповіла про свої плани щодо впровадження 230 нових електромобілів до 2023 року, більшість з яких збудують на спеціальній модульній платформі, яку буде представлено в 2021 році.

Китайські автовиробники, зокрема і місцеві партнери Ford, VW та GM, оприлюднили доволі агресивні інвестиційні плани.

Директор Fiat Chrysler Automobiles Серхіо Маркіонне сказав, що немає жодного сенсу називати кількість електрифікованих у майбутньому авто. Також він зазначив, що компанія не відчуває ніякого тиску, але працює з урахуванням вимог до викидів вуглекислого газу.

Recent Posts

Найкращі кросовери та позашляховики з панорамним дахом прямо зараз

У світі сучасних позашляховиків, панорамні дахи стали настільки популярною опцією, що вже перестали бути ексклюзивом…

23.09.2024

Топ-12 найпотужніших спорткарів без наддуву до $50 000

На тлі зростаючих цін на старі автомобілі, чимало автолюбителів все ще шукають спосіб стати власником…

23.09.2024

Термін служби автомобільних фар: що впливає і як продовжити їхній ресурс?

Фари автомобіля - один з найважливіших елементів безпеки, який безпосередньо впливає на видимість водія в…

23.09.2024

Кращі кросовери для зимової їзди прямо зараз: назвали ТОП-10 моделей

З приходом холодів перед автовласниками постає питання вибору надійного автомобіля для поїздок по засніжених дорогах.…

23.09.2024

Десять причин, чому гібридний Toyota Camry продається краще, ніж Prius

Toyota Camry Hybrid впевнено обходить за продажами знамениту серію Prius у 2024 році, і на…

23.09.2024

На нейтралці чи на зчепленні: як водієві краще очікувати зеленого світла на світлофорі

У великих містах автомобілістам часто доводиться гальмувати на перехрестях і чекати, поки загориться зелений сигнал…

23.09.2024