Представлений Citroen C3-XR, розроблений спеціально для китайського ринку, передає «Твоя МАШИНА» .
Однак цей Citroen C3-XR не відноситься до європейських моделей марки з таким же індексом. Крос-хетчбек C3-XR створений спеціально для Китаю на основі седана Citroen C-Elysee, який припинили випускати 2 роки тому. До слова, це вже друга модернізація крос-хетчбека.
Новинці змінили бампери, а два передніх повітрозабірника візуально об’єднали в одну велику решітку. Патрубок вихлопної системи тепер прихований під бампером, також змінений декор. Тому довжина збільшилася на 6 мм, склавши 4288 мм. Ширина (1748 мм) і висота (1557 мм) залишилися колишніми.
Більше змін з’явилося в салоні. Встановлено нову передня панель, але залишилися блок управління мікрокліматом, рульове колесо і дисплей медіасистеми. А ось аналогові прилади замінили цифровими. Також оновили селектор КПП, при цьому лапка «ручника» та ж, що була у седанів C-Elysee останніх років випуску.
Моторна гамма постійно змінювалася, в 2020 році залишився тільки один двигун. Він же перейшов і модернізованої моделі – це бензинова турботройка 1.2 потужністю 136 к.с., що йде з 6-ступінчастим преселективним «роботом». Привід – передній. У виробництво модель надійде в липні, але на глобальний ринок машина не піде.
Дизайн, салон, престиж. Але щойно зламається – готуйте гаманець. Деякі популярні кросовери з Німеччини виглядають…
У салоні продавець охоче розповідає про опції, колір, комплектацію. Але про трансмісію більшість водіїв питає…
За перше півріччя 2025 року в Україні зареєстровано 7318 легковиків з Китаю, повідомляє асоціація "Укравтопром".…
У 2025 році Euro NCAP уже перевірила 20 нових моделей, повідомляє WhatCar. Тільки дві з…
На пункті пропуску «Шегині–Медика» львівські митники натрапили на майстерно замаскований вантаж. Під підозру потрапив 33-річний…
У Toyota готують відповідь Mitsubishi Delica. Як пише видання Best Car, компанія розробляє новий мінівен…