Представлений Citroen C3-XR, розроблений спеціально для китайського ринку, передає «Твоя МАШИНА» .
Однак цей Citroen C3-XR не відноситься до європейських моделей марки з таким же індексом. Крос-хетчбек C3-XR створений спеціально для Китаю на основі седана Citroen C-Elysee, який припинили випускати 2 роки тому. До слова, це вже друга модернізація крос-хетчбека.
Новинці змінили бампери, а два передніх повітрозабірника візуально об’єднали в одну велику решітку. Патрубок вихлопної системи тепер прихований під бампером, також змінений декор. Тому довжина збільшилася на 6 мм, склавши 4288 мм. Ширина (1748 мм) і висота (1557 мм) залишилися колишніми.
Більше змін з’явилося в салоні. Встановлено нову передня панель, але залишилися блок управління мікрокліматом, рульове колесо і дисплей медіасистеми. А ось аналогові прилади замінили цифровими. Також оновили селектор КПП, при цьому лапка «ручника» та ж, що була у седанів C-Elysee останніх років випуску.
Моторна гамма постійно змінювалася, в 2020 році залишився тільки один двигун. Він же перейшов і модернізованої моделі – це бензинова турботройка 1.2 потужністю 136 к.с., що йде з 6-ступінчастим преселективним «роботом». Привід – передній. У виробництво модель надійде в липні, але на глобальний ринок машина не піде.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…