Гендиректор DAF Trucks Rus LLC розповів про альтернативні варіанти «начинки» для магістральних тягачів марки
В ході інтерв’ю, яке гендиректор DAF Trucks Rus LLC Хенрікус Хендрікс дав журналістам, стало відомо про те, що очікує вантажні автомобілі нідерландської марки. Йдеться, зокрема, зайшла про те, які зміни можуть статися «начинка» ваговозів.
«Ми не бачимо газ (природний газ, в тому числі метан – примітка редакції) в якості магістральної перспективи, хоча, природно, вели дослідні роботи в цьому напрямку, і цілком здатні виробляти газові двигуни», – розповів Хенрікус Хендрікс.
«Справа в тому, що використання природного газу не дуже-то підходить для великих перегонів, так як має меншу ефективність у порівнянні з дизельним паливом», – пояснив він.
Гендиректор DAF Trucks Rus LLC нагадав про те, що «свіжа» генерація вантажних автомобілів бренду оснащується новими дизельними моторами, паливна економічність яких підвищилася на 7%.
«Ми покладаємо надії на комбінацію дизельного двигуна і акумуляторів, тобто на гібридні технології, – зазначив він. – Але для того, щоб створити гібридний магістральний тягач, потрібні досить легкі акумулятори дуже великої місткості. Ми не можемо дозволити собі возити акумуляторну батарею вагою в тонну, оскільки саме на цю тонну зменшиться корисне навантаження. Але саме в цьому напрямку спрямовані наші дослідницькі зусилля».
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…