Новости

В Україні з’явився Volkswagen Caddy п’ятого покоління

Новий, вдосконалений Volkswagen Caddy п’ятого покоління з підвищеними стандартами комфорту доступний в Україні!

Не так давно відома автокомпанія налагодила випуск нових Volkswagen Caddy. Він є автомобілем п’ятої генерації і представлений в двох варіантах – пасажирському і вантажному Сargo. Існують три версії виконання авто. Всі ці моделі нового, більш високого рівня, завдяки новій, досконалої комплектації.

Тепер такий красень з’явився і на ринку України!

Зовнішній вигляд значно змінився. Оновлені ніс з бампером, решітка радіатора, але відмітний знак фірми не змінився. Фари можуть бути як звичайними галогенними, так і або повністю світлодіодними. Корпуси зовнішніх дзеркал пофарбовані в чорний колір. У пасажирському варіанті автомобіль має панорамний скляний дах.

Інтер’єр новинки також був перетворений: центральна консоль панелі приладів розгорнута до водія; на ній розташована одна з трьох мультимедійних систем з сенсорним екраном до 10 дюймів і підтримкою Bluetooth, Android Auto і Apple CarPlay.

Особливе враження справляють цифровий 10-дюймовий щиток приладів і рульове колесо з вибором режиму їзди і голосовим управлінням. Зручно, зліва від керма, розташований сенсорний пульт управління фарами. Блок сенсорних кнопок, що дозволяють отримати доступ до основних систем, знаходиться в центрі приладової панелі.

Завдяки встановленому електропідсилювачу керма, новітньому селектору управління механізованої коробки передач DSG, а також електричного гальму, керування машиною стало ще більш комфортним.

Пасажирська версія доступна в місному і семимісцевого виконання з можливістю регулювання кута нахилу спинки сидінь другого ряду. Третій ряд сидінь має нову, роздільну, конструкцію.

Новий автомобіль успішно пройшов пасивний краш-тест EuroNCAP. Вперше в даному класі модель може бути обладнана боковими повітряними завісами для пасажирів і центральної подушкою безпеки між водієм і переднім пасажиром.

Установка електропідсилювача дала можливість обладнати автомобіль електронними системами безпеки, як, наприклад, системою безключового входу Keyless Access, що вперше з’явилася на комерційних автомобілях Volkswagen.

Крім того, на кришці багажника встановлені доводчики дверних замків. Стала доступною спрощує круїз-контроль з функцією Stop & Go, який дозволяє автоматично прискорюватися і гальмувати в міських пробках.

На авто цього класу встановлені системи-помічники. Наприклад, помічник водіння Travel Assist в поєднанні з системою руху в екстремальних умовах Emergency Assist підтримує водія в критичних ситуаціях. У разі, якщо водій з якоїсь причини відвернеться від управління, то електронний помічник зупинить машину самостійно. Також встановлено помічник по водінню з причепом – Trailer Assist, система моніторингу сліпих зон – Side Assist, а також система, яка допомагає безпечно виїхати з парковки заднім ходом – Rear Traffic Alert.

А тепер – про чисто комерційної версії Caddy Cargo. Вантажопідйомність такого автомобіля досягає 680 кг, а корисний об’єм вантажного відсіку – 3,7 кубічних метрів. Збільшена колісна база і бічні розсувні двері шириною до 84 см для варіанту Caddy Cargo Maxi дозволяють завантажувати стандартні європалет поперек.

У зв’язку з впровадженням дистанційної системи роздільного управління замками дверей вантажного відсіку, є можливість відкриття їх під час завантаження / розвантаження, залишаючи двері кабіни водія замкненими.

Представлений на українському ринку автомобіль має два варіанти встановленого під капотом нового турбодизеля 2.0 TDI, відповідного останнім екологічним стандартам Euro 6D, потужність яких 102 або 122 к.с. і максимальним обертовим моментом 280 і 320 Нм, що досягається від 1500 до 2500 оборотів в хвилину.

Перша версія оснащується тільки 6-ступінчастою механічною коробкою передач, а друга доступна також з 7-ступінчастим автоматом з двома зчепленнями – DSG. Двигуни дуже економічні, витрачають лише 4,5 – 4,6 літра палива на 100 км в змішаному циклі. Крім того, 122-сильна версія може бути опціонально оснащена системою повного приводу 4Motion.

Автомобіль побудований на новій модульній платформі MQB, оснащений новою задньою підвіскою: ресори замінені пружинами, на задній балці встановлено стабілізатор поперечної стійкості.

Всі ці удосконалення дозволять поліпшити роботу машини і підвищити її безпеку на дорозі.

Recent Posts

Чому у спеку небезпечно заправляти “під зав’язку” паливний бак автомобіля

Заправка автомобіля "до повного" бака в спекотну погоду може спричинити низку серйозних проблем і навіть…

18.05.2024

В Україну їде новий 300-сильний Renault із витратою 0,7 л на 100 км: відео

Топове спортивне купе E-Tech 4×4 300 HP поповнило лінійку флагманського Renault Rafale 2024 модельного року.…

18.05.2024

Коли штраф за перевищення швидкості можна не платити: названо важливий нюанс

Автоматичні системи фіксації дорожнього руху вже стали звичними в низці регіонів України. У зв'язку з…

18.05.2024

17 тисяч штрафу на рівному місці: про махінації поліції з алкотестером попередили водіїв

Покарання за нетверезе водіння в Україні вкрай суворе. Уже вперше водія, якого викриють на керуванні…

18.05.2024

Механік назвав один вид автомобілів, від яких варто триматися подалі

Відомий британський автомеханік Шервуд Кук-молодший поділився з водіями думкою з приводу купівлі старих машин. Експерт…

18.05.2024

Прав, страховки і техпаспорта недостатньо: з 18 травня більшість водіїв можуть оштрафувати за відсутність ще одного документа

18 травня в Україні набув чинності закон про посилення мобілізації, який зобов'язує військовозобов'язаних громадян призовного…

18.05.2024