Нова модель електромобілю Wuling Bingo, який являє собою компактний хетчбек В-класу, стала надпопулярною в Китаї, пише CarNewsChina.
Відносно низька ціна в 8340 доларів робить електрокар, який здатний подолати 333 км без підзарядки, лідером продаж. За чотири місяці з моменту прем’єри на ринку було реалізовано понад 81 тисячі одиниць моделі. Лише в липні дилери продали 20 064 електрокарів.
На даний час Wuling Bingo можна придбати лише в КНР, але надвисокий попит на модель відкриває для неї великі перспективи на глобальному ринку. Тим паче, що бренд Wuling вже має значний досвід експорту своїх моделей, а сама компанія є спільним дітищем американських концернів General Motors та SAIC.
В базовій версії хетчбеку приладова панель оснащена двома цифровими дисплеями. Відмінною особливістю нового хіта китайського авторинку є надувний матрац-ліжко у салоні.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…