Нова модель електромобілю Wuling Bingo, який являє собою компактний хетчбек В-класу, стала надпопулярною в Китаї, пише CarNewsChina.
Відносно низька ціна в 8340 доларів робить електрокар, який здатний подолати 333 км без підзарядки, лідером продаж. За чотири місяці з моменту прем’єри на ринку було реалізовано понад 81 тисячі одиниць моделі. Лише в липні дилери продали 20 064 електрокарів.
На даний час Wuling Bingo можна придбати лише в КНР, але надвисокий попит на модель відкриває для неї великі перспективи на глобальному ринку. Тим паче, що бренд Wuling вже має значний досвід експорту своїх моделей, а сама компанія є спільним дітищем американських концернів General Motors та SAIC.
В базовій версії хетчбеку приладова панель оснащена двома цифровими дисплеями. Відмінною особливістю нового хіта китайського авторинку є надувний матрац-ліжко у салоні.
Попри постійні розмови про фінансові труднощі київського "Динамо", його президент Ігор Суркіс, здається, живе зовсім…
У застосунку «Дія» з'явиться нова зручна послуга для автовласників — можливість замінити свідоцтво про реєстрацію…
Придбання вживаного автомобіля — це завжди відповідальний крок. Навіть якщо машина виглядає доглянутою й проходила…
У 2025 році український авторинок, попри виклики воєнного часу та економічну нестабільність, продовжує активно розвиватися.…
Вже з 1 травня 2025 року в Україні запроваджується нова обов’язкова норма для автозаправних станцій:…
Зупинка транспортного засобу правоохоронцями — звична ситуація на українських дорогах. Проте далеко не всі дії…