Новий електричний автомобіль Sakura від японської компанії Nissan, а також його родич eK X від Mitsubishi викликали величезний ажіотаж у Японії. За даними Carcoops, на ці дві моделі припадає половина всіх покупок нових електрокарів у країні.
Зазначається, що японський ринок традиційно більш сприйнятливий до електричних машин, проте їхній вихід у сегмент особливо популярних у Японії кей-карів став справжнім проривом. Глобальний успіх американського виробника електрокарів Tesla затьмарюють хітові моделі Mitsubishi і Nissan, кожна з яких оцінюється всього в 13 тисяч доларів.
Конкуренти з Honda, Suzuki, Toyota та Daihatsu уважно стежать за ажіотажем навколо Sakura та мають намір відобразити результати своїх спостережень у своїх наступних корпоративних звітах.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…