Новий електричний автомобіль Sakura від японської компанії Nissan, а також його родич eK X від Mitsubishi викликали величезний ажіотаж у Японії. За даними Carcoops, на ці дві моделі припадає половина всіх покупок нових електрокарів у країні.
Зазначається, що японський ринок традиційно більш сприйнятливий до електричних машин, проте їхній вихід у сегмент особливо популярних у Японії кей-карів став справжнім проривом. Глобальний успіх американського виробника електрокарів Tesla затьмарюють хітові моделі Mitsubishi і Nissan, кожна з яких оцінюється всього в 13 тисяч доларів.
Конкуренти з Honda, Suzuki, Toyota та Daihatsu уважно стежать за ажіотажем навколо Sakura та мають намір відобразити результати своїх спостережень у своїх наступних корпоративних звітах.
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…