Новий електричний автомобіль Sakura від японської компанії Nissan, а також його родич eK X від Mitsubishi викликали величезний ажіотаж у Японії. За даними Carcoops, на ці дві моделі припадає половина всіх покупок нових електрокарів у країні.
Зазначається, що японський ринок традиційно більш сприйнятливий до електричних машин, проте їхній вихід у сегмент особливо популярних у Японії кей-карів став справжнім проривом. Глобальний успіх американського виробника електрокарів Tesla затьмарюють хітові моделі Mitsubishi і Nissan, кожна з яких оцінюється всього в 13 тисяч доларів.
Конкуренти з Honda, Suzuki, Toyota та Daihatsu уважно стежать за ажіотажем навколо Sakura та мають намір відобразити результати своїх спостережень у своїх наступних корпоративних звітах.
Останніми роками в Україні зріс попит на вживані автомобілі зі США. Незважаючи на війну і…
Зупинка автомобіля поліцією - це завжди стрес, але деякі водії при цьому намагаються обдурити патрульних,…
Кожен автомобіліст самостійно підлаштовує свою машину під власний комфорт. Не є винятком і автомобільні фари,…
Іноді власники сучасних автомобілів стикаються з активацією індикатора "Check Engine" на приладовій панелі і просто…
Мало хто з водіїв в Україні буде радий, якщо його зупинить поліція. Навіть якщо спілкування…
Зростання цін на автомобільне пальне змушує українських водіїв шукати нові способи економії. Одним із них…