«КрАЗ» освоює новий вид продукції

Полтавський автоагрегатний завод, підприємство групи «КрАЗ», що постачає Кременчуцькому автозаводу гальмівну апаратуру, освоює новий вид продукції. Зокрема мова йде про блок підготовки повітря виробництва «ПААЗ», що складається з осушувача та чотирьохконтурного клапана. Полтавчани запропонували нову конструкцію клапану, так як попередній час від часу мав нарікання. Із приводу цього питання нещодавно на «КрАЗ» відбувся візит начальника бюро випробувальної лабораторії «ПААЗу» І. Шушунова та консультанта перспективного проектування і маркетингу С. Зеленського. Разом із фахівцями автозаводу в експериментальному цеху новий чотирьохконтурний клапан встановили на повнопривідний КрАЗ-6322 із двигуном Євро-6, щоб перевірити заявлені характеристики. Після цього випробувальний цех автозаводу провів ходові та експлуатаційні випробування машини.

Блок підготовки повітря встановлюється в пневматичних гальмівних системах для очищення повітря, що поступає від повітряного компресора, та забезпечує підготовку повітря, у тому числі його осушення, регулювання робочого тиску в гальмівній системі та захист за контурами. Осушувач повітря та багатоконтурний захисний клапан з’єднані в один прилад. Випробування нового клапану продемонстрували, наскільки вдала його конструкція та відповідність параметрів усім технічним вимогам.

Представники «ПААЗу» заявляють, що новий чотирьохконтурний клапан відповідає усім сучасним вимогам, забезпечує робочу якість гальмівної системи. У ньому враховані всі вимоги до безпечної експлуатації автомобіля. Клапан призначений для розділення пневматичної системи на два контури робочої гальмівної системи: контур стояночної гальмівної системи і контур споживачів. А також для автоматичного відключення одного з контурів у випадку порушення його герметичності, збереження запасу стисненого повітря в контурах, що непошкоджені, або у всіх контурах під час обриву живильної магістралі. Відмінність від клапану старого зразка – виготовлення частин корпусних деталей із металу, замість пластикових на старому зразку. Для наших умов цей варіант більш придатний, бо слугує підвищенню рівня безпеки руху.

Наразі випробування клапана нової конструкції завершилися з позитивними результатами. Висновки протоколу випробувань свідчать, що новий чотирьох контурний клапан «ПААЗу» повністю відповідає правилам ЄЕК ООН №13.11.

І «КрАЗ» і «ПААЗ» розраховують, що позитивні результати комплексу випробувань нового клапану дозволять швидко ввести новий продукт в серійне виробництво на заводі-виробнику та застосувати при складанні серійних та перспективних автомобілів КрАЗ.

Recent Posts

П’ять несподівано ненадійних популярних кросоверів, яких краще уникати

Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…

23.11.2024

Найшвидші автомобілі: ТОП-10 моделей вартістю до 2 000 0000 гривень

Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…

23.11.2024

Чи можна заливати масло в гарячий двигун, і коли краще проводити його заміну

Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…

23.11.2024

Розкішні повнорозмірні седани: ТОП-10 моделей, що коштують дешевше за середню ціну нового авто

Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…

23.11.2024

Шість міфів про кросовери та позашляховики, про які час забути

Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…

23.11.2024

Альтернатива Tesla: десять найкращих електромобілів просто зараз

Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…

23.11.2024