«КрАЗ» освоює новий вид продукції

Полтавський автоагрегатний завод, підприємство групи «КрАЗ», що постачає Кременчуцькому автозаводу гальмівну апаратуру, освоює новий вид продукції. Зокрема мова йде про блок підготовки повітря виробництва «ПААЗ», що складається з осушувача та чотирьохконтурного клапана. Полтавчани запропонували нову конструкцію клапану, так як попередній час від часу мав нарікання. Із приводу цього питання нещодавно на «КрАЗ» відбувся візит начальника бюро випробувальної лабораторії «ПААЗу» І. Шушунова та консультанта перспективного проектування і маркетингу С. Зеленського. Разом із фахівцями автозаводу в експериментальному цеху новий чотирьохконтурний клапан встановили на повнопривідний КрАЗ-6322 із двигуном Євро-6, щоб перевірити заявлені характеристики. Після цього випробувальний цех автозаводу провів ходові та експлуатаційні випробування машини.

Блок підготовки повітря встановлюється в пневматичних гальмівних системах для очищення повітря, що поступає від повітряного компресора, та забезпечує підготовку повітря, у тому числі його осушення, регулювання робочого тиску в гальмівній системі та захист за контурами. Осушувач повітря та багатоконтурний захисний клапан з’єднані в один прилад. Випробування нового клапану продемонстрували, наскільки вдала його конструкція та відповідність параметрів усім технічним вимогам.

Представники «ПААЗу» заявляють, що новий чотирьохконтурний клапан відповідає усім сучасним вимогам, забезпечує робочу якість гальмівної системи. У ньому враховані всі вимоги до безпечної експлуатації автомобіля. Клапан призначений для розділення пневматичної системи на два контури робочої гальмівної системи: контур стояночної гальмівної системи і контур споживачів. А також для автоматичного відключення одного з контурів у випадку порушення його герметичності, збереження запасу стисненого повітря в контурах, що непошкоджені, або у всіх контурах під час обриву живильної магістралі. Відмінність від клапану старого зразка – виготовлення частин корпусних деталей із металу, замість пластикових на старому зразку. Для наших умов цей варіант більш придатний, бо слугує підвищенню рівня безпеки руху.

Наразі випробування клапана нової конструкції завершилися з позитивними результатами. Висновки протоколу випробувань свідчать, що новий чотирьох контурний клапан «ПААЗу» повністю відповідає правилам ЄЕК ООН №13.11.

І «КрАЗ» і «ПААЗ» розраховують, що позитивні результати комплексу випробувань нового клапану дозволять швидко ввести новий продукт в серійне виробництво на заводі-виробнику та застосувати при складанні серійних та перспективних автомобілів КрАЗ.

Recent Posts

Механік розповів, який індикатор в автомобілі категорично не можна ігнорувати

Відомий автоблогер і механік на ім'я Крейг поділився з водіями важливим спостереженням щодо експлуатації автомобілів.…

02.05.2024

5 найдоступніших кросоверів Chevrolet з найвищим рейтингом безпеки

Кросовери стають дедалі популярнішим вибором серед автолюбителів, і Chevrolet пропонує широкий асортимент надійних, безпечних та…

02.05.2024

Коли використовувати круїз-контроль в автомобілі може бути небезпечно

Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…

02.05.2024

Як виявити знос гальмівних колодок: 3 простих способи для водіїв

Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…

02.05.2024

Заощадите до 20% пального: як обрати “правильні” шини для автомобіля

Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…

02.05.2024

9 прихованих функцій автомобілів, про які не здогадуються багато водіїв

Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…

02.05.2024