«КрАЗ» освоює новий вид продукції

Полтавський автоагрегатний завод, підприємство групи «КрАЗ», що постачає Кременчуцькому автозаводу гальмівну апаратуру, освоює новий вид продукції. Зокрема мова йде про блок підготовки повітря виробництва «ПААЗ», що складається з осушувача та чотирьохконтурного клапана. Полтавчани запропонували нову конструкцію клапану, так як попередній час від часу мав нарікання. Із приводу цього питання нещодавно на «КрАЗ» відбувся візит начальника бюро випробувальної лабораторії «ПААЗу» І. Шушунова та консультанта перспективного проектування і маркетингу С. Зеленського. Разом із фахівцями автозаводу в експериментальному цеху новий чотирьохконтурний клапан встановили на повнопривідний КрАЗ-6322 із двигуном Євро-6, щоб перевірити заявлені характеристики. Після цього випробувальний цех автозаводу провів ходові та експлуатаційні випробування машини.

Блок підготовки повітря встановлюється в пневматичних гальмівних системах для очищення повітря, що поступає від повітряного компресора, та забезпечує підготовку повітря, у тому числі його осушення, регулювання робочого тиску в гальмівній системі та захист за контурами. Осушувач повітря та багатоконтурний захисний клапан з’єднані в один прилад. Випробування нового клапану продемонстрували, наскільки вдала його конструкція та відповідність параметрів усім технічним вимогам.

Представники «ПААЗу» заявляють, що новий чотирьохконтурний клапан відповідає усім сучасним вимогам, забезпечує робочу якість гальмівної системи. У ньому враховані всі вимоги до безпечної експлуатації автомобіля. Клапан призначений для розділення пневматичної системи на два контури робочої гальмівної системи: контур стояночної гальмівної системи і контур споживачів. А також для автоматичного відключення одного з контурів у випадку порушення його герметичності, збереження запасу стисненого повітря в контурах, що непошкоджені, або у всіх контурах під час обриву живильної магістралі. Відмінність від клапану старого зразка – виготовлення частин корпусних деталей із металу, замість пластикових на старому зразку. Для наших умов цей варіант більш придатний, бо слугує підвищенню рівня безпеки руху.

Наразі випробування клапана нової конструкції завершилися з позитивними результатами. Висновки протоколу випробувань свідчать, що новий чотирьох контурний клапан «ПААЗу» повністю відповідає правилам ЄЕК ООН №13.11.

І «КрАЗ» і «ПААЗ» розраховують, що позитивні результати комплексу випробувань нового клапану дозволять швидко ввести новий продукт в серійне виробництво на заводі-виробнику та застосувати при складанні серійних та перспективних автомобілів КрАЗ.

Recent Posts

Новий Renault Clio показали на віоде: бюджетний хетчбек з преміальним дизайном

Renault представила новий Clio шостого покоління – оновлений хетчбек, який за габаритами близький до Dacia…

06.12.2025

Дешевший за RAV4: новий бюджетний позашляховик Toyota показали на відео

Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…

06.12.2025

Чому на повнопривідному авто треба міняти всі шини одразу, навіть якщо зношені лише дві

Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…

06.12.2025

ЄС передумав: двигуни внутрішнього згоряння залишаться після 2035 року, але з новими вимогами

Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…

06.12.2025

Як врятувати кузов від солі й морозу: зимовий догляд, про який забувають навіть досвідчені водії

Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…

06.12.2025

Пасок чи ланцюг ГРМ: що вибрати, щоб мотор не помер раніше часу

Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…

06.12.2025