Корпорація «Богдан» підтримує загальносвітовий тренд екологізації громадського транспорту і вже зараз готова постачати до українських міст сучасні низькопідлогові тролейбуси з автономним ходом. Про це йдеться у блозі прес-секретаря корпорації Сергія Красулі «Мобільність і екологічність: як сучасні тролейбуси можуть їздити без тролеїв».
Він наголошує, що пересування такої техніки містом не становить значної шкоди довкіллю, на відміну від руху бензинових чи дизельних транспортних засобів. Водночас тролейбуси заощаджують бюджетні кошти – на 40% менше споживають електроенергії.
«На зупинках їхній двигун вимикається, а під час гальмування генерує енергію та віддає її до контактної мережі. До того ж обслуговування такої техніки значно дешевше в довгостроковій перспективі: вона піддається капітальному ремонту, її ресурс можна подовжувати», – зазначає Сергій Красуля.
Також він перерахував й інші позитивні характеристики тролейбусів з автономним ходом: вони комфортніші для водіїв та пасажирів, малошумні та мобільні завдяки електродвигунам виробництва харківського підприємства «Електроважмаш».
«Раніше тролейбусам часто закидали, що вони – повільні. Причиною цьому була контактна мережа, яка значно обмежувала мобільність транспорту. Проте сучасні технології дозволяють бути незалежними від неї. Літій-іонні акумулятори в конструкції тролейбуса дають можливість доходити до найвіддаленіших районів і долати перешкоди без створення заторів. Це означає, що міській владі не потрібно шукати гроші на зведення електричної контактної мережі. Водночас мобільність руху тролейбусів з автономним ходом надає можливість об’єднувати кілька маршрутів в один. А також змінювати їх відповідно до потреб населення без зайвих витрат», – йдеться в блозі прес-секретаря компанії.
Сергій Красуля нагадав, що минулого року у Кременчуці «Богдан» завдяки цій технології з’єднав береги Дніпра: до того часу тролейбуси не могли проїхати Крюківським мостом, оскільки на ньому відсутня контактна мережа.
Нагадаємо, корпорація «Богдан» є учасником програми «Міський громадський транспорт в Україні», яка фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. В її рамках нові автобуси та тролейбуси «Богдан» вже були відправлені до низки регіонів України. А цього року компанія виграла тендери на виготовлення партій низькопідлогових тролейбусів для Києва, Сум та Харкова.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…