УКР Автопром

В «Богдані» зробили гучну заяву щодо транспорту в Україні

Корпорація «Богдан» підтримує загальносвітовий тренд екологізації громадського транспорту і вже зараз готова постачати до українських міст сучасні низькопідлогові тролейбуси з автономним ходом. Про це йдеться у блозі прес-секретаря корпорації Сергія Красулі «Мобільність і екологічність: як сучасні тролейбуси можуть їздити без тролеїв».

Він наголошує, що пересування такої техніки містом не становить значної шкоди довкіллю, на відміну від руху бензинових чи дизельних транспортних засобів. Водночас тролейбуси заощаджують бюджетні кошти – на 40% менше споживають електроенергії.

«На зупинках їхній двигун вимикається, а під час гальмування генерує енергію та віддає її до контактної мережі. До того ж обслуговування такої техніки значно дешевше в довгостроковій перспективі: вона піддається капітальному ремонту, її ресурс можна подовжувати», – зазначає Сергій Красуля.

Також він перерахував й інші позитивні характеристики тролейбусів з автономним ходом: вони комфортніші для водіїв та пасажирів, малошумні та мобільні завдяки електродвигунам виробництва харківського підприємства «Електроважмаш».

«Раніше тролейбусам часто закидали, що вони – повільні. Причиною цьому була контактна мережа, яка значно обмежувала мобільність транспорту. Проте сучасні технології дозволяють бути незалежними від неї. Літій-іонні акумулятори в конструкції тролейбуса дають можливість доходити до найвіддаленіших районів і долати перешкоди без створення заторів. Це означає, що міській владі не потрібно шукати гроші на зведення електричної контактної мережі. Водночас мобільність руху тролейбусів з автономним ходом надає можливість об’єднувати кілька маршрутів в один. А також змінювати їх відповідно до потреб населення без зайвих витрат», – йдеться в блозі прес-секретаря компанії.

Сергій Красуля нагадав, що минулого року у Кременчуці «Богдан» завдяки цій технології з’єднав береги Дніпра: до того часу тролейбуси не могли проїхати Крюківським мостом, оскільки на ньому відсутня контактна мережа.

Нагадаємо, корпорація «Богдан» є учасником програми «Міський громадський транспорт в Україні», яка фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. В її рамках нові автобуси та тролейбуси «Богдан» вже були відправлені до низки регіонів України. А цього року компанія виграла тендери на виготовлення партій низькопідлогових тролейбусів для Києва, Сум та Харкова.

Share
автор
Kosar Denys

Recent Posts

ТОП-5 “невбиваних” автомобілів до 400 тисяч гривень, що дуже рідко навідують СТО

Купити надійне та витривале авто за обмежений бюджет — завдання, яке, здавалося б, не має…

04.07.2025

Вам треба терміново замінити поліклиновий ремінь у авто, якщо бачите хоча б одну з цих 5 ознак

Поліклиновий ремінь — невидимий, але незамінний герой, який забезпечує роботу таких систем, як генератор, кондиціонер,…

04.07.2025

Вогнегасник в автомобілі: яка з нього користь і як його правильно обрати

Що може статися на дорозі? Відповідь на це питання очевидна: аварії, поломки, неочікувані проблеми з…

04.07.2025

Уникайте їх: які оберти є небезпечними для двигуна автомобіля

Багато водіїв люблять «прокачати» двигун, розганяючи його до межі, але не всі розуміють, що це…

04.07.2025

Що робити, якщо випадково залити бензин у дизельний автомобіль

На заправці в поспіху чи через неуважність можна помилково залити бензин у дизельне авто. Це…

04.07.2025

Чому в спеку не можна глушити двигун авто відразу після поїздки

Зазвичай більшість водіїв поспішають заглушити двигун і піти по справах після того, як завершать поїздку…

04.07.2025