Бронемашина "Козак-7", Cougar та Stryker українських Десантно-штурмових військ
У десантних військах, окрім вже відомих “Козаків”, використовуються ще два типи бронетехніки – бронемашини Cougar та бронетранспортери Stryker.
Недавно десантно-штурмові війська отримали в українському виробництві бронемашини “Козак-7”. Відео з демонстрацією цих машин було опубліковане на каналі “Новини LIVE” на YouTube.
Українські десантники також користуються бронемашинами Cougar і бронетранспортерами Stryker під час своїх маневрів.
Бронемашини “Козак-7” були розроблені українським Науково-практичним об’єднанням “Практика”. Вони побудовані на шасі Ford F-550 з колісною формулою 4×4.
Ці машини оснащені потужним турбодизельним двигуном Power Stroke V8 зі станом 390 к.с., що дозволяє досягати швидкості до 150 км/год. Рівень балістичного захисту відповідає стандарту ПЗСА-5 (еквівалентно стандарту НАТО STANAG 4569 рівень 2) і забезпечує захист від куль калібру 7,62х51 мм у всіх напрямках. Вони також мають протимінний захист, що витримує вибухи мін масою до 6 кг тротилу. Кожна машина може перевозити до 9 бійців.
У 2022 році Громадська спілка “Ліга оборонних підприємств” презентувала “Козак-7” як спільний проект приватного оборонно-промислового комплексу, де виробництвом займається ПрАТ “НВО “Практика”.
Спочатку ці броньовані машини були розроблені для замовника з-за кордону, згідно з його індивідуальними технічними вимогами. Вони особливо ефективні при проведенні бойових дій в умовах міської забудови.
Розробники також висловлюють можливість створення різних спеціальних версій на базі “Козак-7”, таких як командно-штабні машини, пункти управління, протитанкові комплекси, медичні транспорти і т.д.
Завдяки спрощеній технології виробництва, “Практика” може виготовляти від 150 до 200 таких машин щороку.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…