На Гончарівському військовому полігоні пройшла демонстрація нового бойового модуля, встановленого на бойовій колісної броньованої машині “Козак-2М”.
Це тристоронній проект, в якому беруть участь турецька компанія Aselsan, державне Київське конструкторське бюро “Луч”, а також приватне підприємство НВО “Практика”, яке є розробником і виробником бойової броньованої машини, пише на своїй сторінці в Facebook військовий експерт Сергій Згурець.
Представлений модуль може оснащуватися різними типами кулеметів, але головна ударна сила – це вітчизняний протитанковий ракетний комплекс “Бар’єр” у виконанні з збільшеною кількістю ракет на пусковий. Це чотири ракети Р-2С. Максимальна дальність пуску – 5 кілометрів, непроникність за динамічним захистом — 800 міліметрів. Також можуть застосовуватися ракети з осколково-фугасною, а також з термобаричою бойовою частиною.
Система управління ракетою – лазерна, напівавтоматична. Перезарядка – через люки на даху машини. Маса модуля – в межах 400 кілограмів. Модуль оснащений одномоментними двигунами, які забезпечують швидкість перекидання осі прицілювання, за твердженнями представників турецької компанії, до 30° в секунду.
Зброярі ЖБЗ оснастили “Дуплет” новим тепловізором і вдосконаленою системою вогню. Вона дозволяє супроводжувати цілі в автоматичному режимі. А також самостійно розраховувати балістику боєприпасів і вести влучний вогонь при будь-яких погодних умовах і вдень, і вночі.
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…