На Гончарівському військовому полігоні пройшла демонстрація нового бойового модуля, встановленого на бойовій колісної броньованої машині “Козак-2М”.
Це тристоронній проект, в якому беруть участь турецька компанія Aselsan, державне Київське конструкторське бюро “Луч”, а також приватне підприємство НВО “Практика”, яке є розробником і виробником бойової броньованої машини, пише на своїй сторінці в Facebook військовий експерт Сергій Згурець.
Представлений модуль може оснащуватися різними типами кулеметів, але головна ударна сила – це вітчизняний протитанковий ракетний комплекс “Бар’єр” у виконанні з збільшеною кількістю ракет на пусковий. Це чотири ракети Р-2С. Максимальна дальність пуску – 5 кілометрів, непроникність за динамічним захистом — 800 міліметрів. Також можуть застосовуватися ракети з осколково-фугасною, а також з термобаричою бойовою частиною.
Система управління ракетою – лазерна, напівавтоматична. Перезарядка – через люки на даху машини. Маса модуля – в межах 400 кілограмів. Модуль оснащений одномоментними двигунами, які забезпечують швидкість перекидання осі прицілювання, за твердженнями представників турецької компанії, до 30° в секунду.
Зброярі ЖБЗ оснастили “Дуплет” новим тепловізором і вдосконаленою системою вогню. Вона дозволяє супроводжувати цілі в автоматичному режимі. А також самостійно розраховувати балістику боєприпасів і вести влучний вогонь при будь-яких погодних умовах і вдень, і вночі.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…