Для української армії знайшли подвійну альтернативу радянським ГАЗ-66 (Фото)

«Бориспільський автозавод» ще рік тому запропонував ЗСУ реальну альтернативу російському ГАЗ-66. Замінити в армії «шишиги» пропонували на Tata LPTA 713 у виконанні 4×4. Проста і невибаглива вантажівка з дизельним двигуном навіть проходити випробування в Україні.

Але виявляється, військовим БАЗ готовий представити і ще одну повнопривідну новинку. В якості альтернативи ГАЗ-66 корпорація «Еталон» готова запропонувати ще один автомобіль індійського виробництва – Ashok Leyland Guru 715 у виконанні 4х4, представлений на виставці озброєнь в Делі в 2018 році.

Легка повнопривідна вантажівка від індійського виробника Ashok Leyland має точно такий же кліренс, як і ГАЗ-66, укомплектований дизельним двигуном в 150 к.с. і за габаритними розмірами практично ідентичний з російським аналогом. Якщо придивитися уважніше, то можна помітити, що у AL Guru кабіна чеського вантажівки Avia, права на який також були викуплені індійською корпорацією. Притому, кабіна Avia також відкидна.

На відміну від ГАЗ-66 у Ashok Leyland Guru 715 пневматична гальмівна система і 24-вольтне електрообладнання, більший запас ходу, але при цьому, така ж проста конструкція і на ресорах.

Армійська вантажівка Guru 715 має вантажопідйомність 2,5 т і призначена для установки різного навісного устаткування і спецверсій. Глава правління «Бориспільського автозаводу» Сергій Желевскій повідомив: ми як тільки побачили таку вантажівку, тут же зрозуміли, що це і є сучасна альтернатива застарілому ГАЗ-66 для ЗСУ та інших силових структур. Він трохи потужніший, ніж Tata LPTA 713, долає той самий брід, як ГАЗ-66, але підіймається на 35-градусний підйом.

«На сьогодні, ми готові запропонувати для силових структур обидві цих вантажівки і адаптувати їх під конкретні завдання, оснастити будь-якими надбудовами. Крім того, корпорація «Еталон» готова їх обслуговувати. Що ж стосується Tata LPTA 713, то її конструкція і двигун добре відомі в Україні по нашим автобусам. В Україні багато автопарків, які експлуатують автобуси Еталон А079 на агрегатній базі Tata і знають цей автомобіль,»- резюмував Сергій Желевскій.

Відзначимо, що з 2014 року ЗСУ шукає заміну російським ГАЗ-66, які в багатьох підрозділах вже вичерпали свій ресурс. В якості альтернативи пропонувалися Hyundai, Kia, вантажівки європейських марок, але з певних причин військових вони не влаштували. Головна причина – вони мали слабку конструкцію, яка не витримує реалій армійської експлуатації, або мали занадто високу ціну.

Recent Posts

Найекономніші компактні автомобілі: ТОП-12 моделей

Компактні автомобілі користуються дедалі більшою популярністю серед українців, особливо у великих містах, де мобільність і…

07.05.2024

Названо найкращі дні для купівлі автомобіля у 2024 році

Купівля нового автомобіля може бути захоплюючою подією, але вибір часу для цієї угоди може істотно…

07.05.2024

Найкращі автомобілі BMW, які є у продажу просто зараз

BMW - це бренд, який не потребує представлення. З їхньою багатою спадщиною та інноваційним підходом…

07.05.2024

Чому водіям не можна заправляти паливний бак “під зав’язку”

Водії в Україні часто мають звичку заправляти машину на АЗС "під зав'язку", щоб відтермінувати наступне…

07.05.2024

Навіщо потрібно регулярно обробляти шини силіконом: пояснення експертів

Догляд за автомобілем є найважливішою умовою забезпечення довговічності кожного автомобіля. У цьому відношенні багатьом може…

07.05.2024

В Україні ввели вікові обмеження для водіїв: кому заборонено сідати за кермо

В Україні діють вікові обмеження для водіїв різного типу транспорту. У Головному сервісному центрі МВС…

07.05.2024