Надійність, багатофункціональність та простота експлуатації БТР-4М, за словами індонезійських військових, – основні переваги українських бойових машин.Індонезійське видання Detik News підготувало спеціальний репортаж про експлуатацію морпіхами новітньої української техніки, передає Autocentre.ua.
“В ході тренувань членами одного з екіпажів БТР-4М були спеціалісти ДП “Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова” та представники компанії “СпецТехноЕкспорт”, що входять до складу ДК “Укрборонпром”. Українські фахівці навчали морпіхів тонкощам маневрування на плаву БТР-4 в умовах високої хвилі. Після цього представники українських підприємств з представниками Міністерства оборони Індонезії спостерігали за навчальними стрільбами морпіхів на військовому полігоні.
Екіпаж кожного з п’яти БТР-4М успішно вражав умовні цілі на заданих відстанях з автоматичної гармати 30мм та кулемету ПКТ калібру 7,76 мм , демонструючи точність української зброї. Заступник Командуючого Морської піхоти Індонезії був відверто враженим ефективністю сучасної цифрової системи прицілювання та керування вогнем.
Також для військових Морського корпусу Індонезії важливим є той факт, що після маршу гірською місцевістю, чи то руху вузькими асфальтованими вулицями БТРи без будь-яких змін в конфігурації здатні не лише долати водні перешкоди, а й перепливати морем десятки кілометрів. Більше того, під час маневрування на хвилях до 1 метра рух бойових машин залишається плавним та стабільним. Таких характеристик досягнуто завдяки вдалій конструкції БТР-4М та якісній ізоляції кузова.
БТР-4М у стандартній версії, оснащений бойовим модулем БМ-7 “Парус” з автоматичною гарматою 30-мм ЗТМ-1, 30 мм автоматичним гранатометом і автоматом ПКТ калібру 7,76 мм, протитанковою керованою ракетною системою “Бар’єр”. Проте, в залежності від потреб замовника, встановлюються й інше озброєння для знищення особового складу противника та бронетехніки, у тому числі – танків. Також на українські БТРи можуть встановлюватися додаткові системи захисту.
Склоочисники зношуються швидше, ніж хотілося б. Особливо в наших умовах – літо пече гуму, зима…
Коли починається дощ, деякі водії помічають цікаву річ – машина наче їде краще. Менше ривків.…
Розмова з патрульним – не місце для імпровізації. Слово не горобець: вилетіло – будете пояснювати…
Виїхав від міста – вимикай звичку паркуватися абиде. Інакше доведеться платити. І справа не в…
Серпневий полудень. Асфальт дихає жаром, як піч. На узбіччі – автівка із піднятим капотом. З-під…
Багато українських водіїв упевнені, що штраф загрожує лише за швидкість чи проїзд на червоне. Насправді,…