Новий бренд українського автопрому готується вийти на ринок.
Нещодавно начальник відділу комунікацій та стратегій розвитку Державної інноваційної фінансово-кредитної установи Яна Підлісна провела зустріч з представниками компанії «ХОРТ» Віктором Камлуком та Ольгою Котвицькою.
Як повідомляє Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, компанія «ХОРТ» – це новостворений український бренд, який пропагандує двомісні українські іміджеві спорткари, які мають ряд конкурентних переваг, а саме: інноваційну конструкцію корпусу, урбаністичний дизайн, компактність та економічність в експлуатації,а також доступну цінову категорію.
Крім того, автомобілі мають ремонтопридатність та велику прохідність, що робить їх досить конкурентоспроможними на вітчизняному та зарубіжних ринках.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…