Новий бренд українського автопрому готується вийти на ринок.
Нещодавно начальник відділу комунікацій та стратегій розвитку Державної інноваційної фінансово-кредитної установи Яна Підлісна провела зустріч з представниками компанії «ХОРТ» Віктором Камлуком та Ольгою Котвицькою.
Як повідомляє Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, компанія «ХОРТ» – це новостворений український бренд, який пропагандує двомісні українські іміджеві спорткари, які мають ряд конкурентних переваг, а саме: інноваційну конструкцію корпусу, урбаністичний дизайн, компактність та економічність в експлуатації,а також доступну цінову категорію.
Крім того, автомобілі мають ремонтопридатність та велику прохідність, що робить їх досить конкурентоспроможними на вітчизняному та зарубіжних ринках.
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…